;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر شخصی یانگوم 52 ساله که انگار هنوز 30 سالشه! +مجدد پخش میشه؟

تصاویر شخصی یانگوم: از اولین بازیگران کره ای که در یاد همه فارسی زبانان ثبت شده است لی یونگ ئه یا همان یانگوم می باشد. سریال جواهری در قصر هول محور یانگوم می چرخید که مخاطبان بسیاری را در ایران برای خود جمع کرده بود.

جواهری در قصر مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، برترین برنامه در زمان پخش بود که آن را به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های تلویزیونی کره تبدیل کرد. جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها توانست به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. از این رو این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

تصاویر شخصی یانگوم

لی یونگ ئه بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران – محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

تصاویر شخصی یانگوم 1 تصاویر شخصی یانگوم 3 تصاویر شخصی یانگوم 4 تصاویر شخصی یانگوم 2

 

نظر شما چیه؟ یانگوم رو دوست داشتین؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا