;
سرگرمی

نام فیلم را بگو اگر عاشق فیلم هستی

نام فیلم: خوب به تصویر نگاه کنید. اگر عاشق فیلم هستی نام فیلم را برایمان بگویید. یکی از فعالیت هایی که همه از آن لذت می برند تست های بصری و انواع مختلفی از معماها است.

این چالش‌ها چه از طریق صفحه‌نمایش تلفن همراه و چه از طریق مجلات و کتاب‌ها، نسل‌هاست که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند، زیرا ما را به چالش می‌کشند تا در هنر مشاهده بهترین باشیم.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

از آن جایی که انسان ها دوست دارند پتانسیل خود را ثابت کنند، در نهایت درگیر این نوع فعالیت می شوند که تأثیر مثبتی بر ذهن آنها می گذارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خود را بیازمایید و ثابت کنید که توانایی تکامل دارید، احتمالاً از خوانندگان مشتاق تست‌هایی هستید که در این دسته بندی سرگرمی مجله گفتنی به اشتراک می‌گذاریم و بنابراین همیشه به دنبال چالش‌های جدید برای تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای خود می توانید باشید.

نام فیلم را بگو اگر عاشق فیلم هستی

 اسم فیلم-نام فیلم را بگو اگر عاشق فیلم هستی

برخی از این چالش‌ها باعث می‌شوند حواس‌مان را زیر سوال ببریم، مانند حواس ادراک، و این به درک بهتر خود، درک محدودیت‌هایمان و زیر سؤال بردن توانایی‌های بینایی‌مان کمک می‌کند، عمدتاً به این دلیل که ما همیشه با محرک‌های بصری مختلف بمباران می‌شویم که معمولاً موجب پراکندگی ذهنی می شوند.

برای دیدن نتیجه  اسم فیلم می توانید به پااین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

آیا توانستید نام فیلم را حدس بزنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که نام فیلم ها در خاطرشان نمی ماند از این به بعد با دقت بیشتری به نام فیلم ها توجه خواهید کرد. پس بیا پایین و جواب نام فیلم را ببین.

.

.

.

نام فیلم با توجه به علائمی که می بینید همان فیلم جذاب و دیدنی شب در موزه است.

حتی اگر نام فیلم را به خاطر نیاورده باشید احتمالا با دیدن جواب آه حسرت کشیده اید. چرا که به احتمال زیاد این فیلم را قبلا برای یک بار هم که شده دیده اید.

شب در موزه (به انگلیسی: Night at the Museum) یک فیلم سینمایی فانتزی کمدی به کارگردانی شاون لوی و نویسندگی رابرت بن گارانت و توماس لنون محصول سال ۲۰۰۶ است که بر اساس کتابی به همین نام نوشته میلان ترنس است.

این فیلم مضمونی کمدی دارد و بن استیلر بازیگر اصلی آن است.

شب در موزه در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۶ به نمایش درآمد و در سراسر جهان بیش از ۵۷۴ میلیون دلار فروش رفت. دنباله این فیلم با عنوان شب در موزه: نبرد اسمیتسونین در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.

لینک های مرتبط:

معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

سوال هوش: کدام یک مشکل روحی ندارد؟

معمای سرقت سوپرمارکت: با توجه به شواهد چه کسی دزد است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا