;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر هلن زن ماکسی میلیان مردان آنجلس در 55 سالگی کنار شوهر و دخترش

تصاویر هلن زن ماکسی میلیان: مهتاب کرامتی (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۴۹) بازیگر اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در سریال مردان آنجلس به تلویزیون رفت و شناخته شد.

نقش هلن زن ماکسی میلیان در یادها و خاطرات مردم باقی مانده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر نقش هلن را بخوانید و تصاویر جدید او را ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: پاساژ گردی میترا رفیع، گلنار گیلدخت با استایل پلنگی + عکس

ازدواج مهتاب کرامتی

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در ۲ روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

شوهر سابق مهتاب کرامتی
شوهر سابق مهتاب کرامتی

این هم جالبه: شیرین کراش سلمان نون خ با استایل زیبای بلوچی + عکس و بیوگرافی

علت طلاق مهتاب کرامتی

متاسفانه انتهای ماجرای ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور پس از بچه دار شدن، به طلاق ختم می شود. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر با دخترش به تنهایی زندگی می کند.

آنها علت طلاق را بخاطر ازدواج در سن پایین می دانند و همین که هردوی آنها در تجربه های کاریشان بزرگتر شدند، خود را با یکدیگر هم مسیر ندیدند و تصمیم به جدایی گرفتند. به گفته ی خودشان تا الان از احوال یکدیگر با خبرند ولی مسیر زندگی و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

این هم جالبه: عکس های علی مصفا در کنار همسر باکلاسش!

تصاویر هلن زن ماکسی میلیان (مهتاب کرامتی)

مهتاب کرامتی و دخترش
مهتاب کرامتی و دخترش
مهتاب کرامتی و نیکول کیدمن
مهتاب کرامتی و نیکول کیدمن
تصاویر هلن زن ماکسی میلیان
تصاویر هلن زن ماکسی میلیان
تصاویر هلن زن ماکسی میلیان
تصاویر هلن زن ماکسی میلیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا