;
سرگرمی

میتونی در 5 ثانیه پلنگی را که در میان کوه ها پنهان شده است را بیابید؟

تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها: زندگی در قرن حاضر با مشکلات فراوان روبرو است. کم تحرکی از معضلاتی است که بشر امروز با آن روبروست. محققان معتقدند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت مربوط به بی تحرکی یا کم تحرکی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم و … از بسیاری از مشکلات جسمی بکاهد.

در کنار آن برای افزایش عملکردها و توانائیهای شناختی لازم است، عملکرد مغزمان را افزایش داده و آن را با انواع بازی های فکری و … تمرین دهیم. بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … همگی بدلیل کم تحرکی در فعالیت های مغزی است.تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها نیز یکی از بازی های فکری می باشد.

 

تصویر تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها

تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها 1

.

.

.

پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند. شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها

تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها 2

آیا تست قدرت بینایی با پلنگ در صخره ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا