;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر پشت صحنه سریال دلدادگان که در تلویزیون پخش نشده اند!

پشت صحنه سریال دلدادگان با حضور بازیگران مطرح و عوامل این سریال را در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مشاهده کنید. دیدن عکس های پشت صحنه سریال دلدادگان قطعا برای طرفداران این سریال جذاب خواهد بود در گفتنی امروز تصاویری تازه منتشر شده از پشت صحنه سریال دلدادگان را خواهید دید.

این هم جالبه: نیمای سریال خانه ما بعد از 23 سال و رفتن به کانادا+ عکس و بیوگرافی

تصاویر پشت صحنه سریال دلدادگان

دلدادگان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است.

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی با قصه ای پرتعلیق و با حضور بازیگران حرفه ای و بی‌نظیر سینما و تلویزیون در اولین پخش آن به یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون تبدیل شد! این سریال این شبها بار دیگر بر روی آنتن شبکه آی فیلم رفته و توانسته است مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند.

پشت صحنه سریال دلدادگان 11 پشت صحنه سریال دلدادگان 12 پشت صحنه سریال دلدادگان 2 پشت صحنه سریال دلدادگان 3 پشت صحنه سریال دلدادگان 4 پشت صحنه سریال دلدادگان 5 پشت صحنه سریال دلدادگان 6 پشت صحنه سریال دلدادگان 7 پشت صحنه سریال دلدادگان 8 پشت صحنه سریال دلدادگان 9 پشت صحنه سریال دلدادگان 10

این هم جالبه: پسر دونگی در سن 24 سالگی بیرون سریال | عکس و بیوگرافی

درباره سریال دلدادگان

مجموعه تلویزیونی دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در سه فصل ساخته شده است. دو فصل این سریال در زمان گذشته و یک فصل آن زمان حال را روایت می کند. این مجموعه ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال دلدادگان

در این سریال هنرمندانی چون مسعود رایگان بازیگر نقش پیری مالک، شاهرخ استخری بازیگر نقش هاتف برزگر، آرش مجیدی بازیگر نقش جوانی مالک، مهرانه مهین ترابی بازیگر نقش پیری مرضیه، پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه در بزرگسالی، لیندا کیانی بازیگر نقش جوانی افسانه، سمیرا حسن پور بازیگر نقش جوانی مرضیه، ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث دختر مالک و مرضیه، سامان صفاری بازیگر نقش امیر، پویا امینی بازیگر نقش بهزاد، سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان مشکات، حمید گودرزی بازیگر نقش نادر سلیمانپور و… بازی کرده اند.

لازم به ذکر است فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته‌آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات تغییر پیدا کرد که با موجی از انتقادات تماشاگران روبه رو شد.

داستان سریال دلدادگان فصل دوم

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پُر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه زندی (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر سلیمانپور (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد.

نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند.

خلاصه داستان سریال دلدادگان فصل اول

فرزانه زندی که نام خود را افسانه مشکات گذاشته‌است رئیس شرکتی است که در آن پول‌شویی انجام می‌شود. امیر (سهیل) در کنار مالک و مرضیه زندگی خوبی دارد. او مأمور اطلاعات است و به خاطر خلاف‌هایی که در شرکت افسانه انجام می‌شود در نقش یک حسابدار ساده به شرکت می‌رود. افسانه که متوجه می‌شود او پسر مالک است فکر انتقام به سرش می‌زند و تصمیم می‌گیرد خود را به امیر نزدیک کند. او از دخترش ارغوان که در واقع دختر مالک است می‌خواهد که وانمود کند عاشق امیر است و ارغوان نامزدش هاتف که پسر عنایت است را راضی می‌کند که در مدت کوتاهی این نقش را بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نه =

دکمه بازگشت به بالا