;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری بعد از 33 سال! + بخش اول

تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری: سریال روزی روزگاری یک مجموعه ایرانی بود که سال ۱۳۷۰ از شبکه یک پخش می‌شد. در سریال روزی روزگاری بازیگران بسیار زیادی ایفای نقش کرده بودند. سریال روزی روزگاری بسیار پرمخاطب بود. سریال روزی روزگاری به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون یاد می‌کنند. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سلما مصری بازیگر فیلم بازمانده کنار همسرانش در 66 سالگی+ عکس و بیوگرافی

تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

در ادامه این لیست بخش اول تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری تقدیم شما می کنیم، بخش دوم این مطلب در روز آینده تقدیم شما عزیزان خواهد شد:

1. خسرو شکیبایی در نقش مراد بیگ

خسرو شکیبایی
خسرو شکیبایی/ تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

خسرو شکیبایی (۷ فروردین ۱۳۲۳ – ۲۸ تیر ۱۳۸۷) بازیگر اهل ایران بود. او تحصیلاتش را در رشتهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برد. تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، او فقط در عرصهٔ تئاتر و دوبله فعالیت داشت و فعالیت حرفه‌ای در سینما را با بازی در فیلم خط قرمز (۱۳۶۱) ساختهٔ مسعود کیمیایی آغاز کرد. او بابت بازی در نقش حمید هامون در فیلم هامون (۱۳۶۸) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

این هم جالبه: بازیگر نقش افشین در نون خ با چهره ای متفاوت و باکلاس بیرون سریال+ عکس

2. محمود پاک نیت در نقش حسام بیگ

محمود پاک نیت
محمود پاک نیت / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

محمود پاک‌نیت (متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱) بازیگر اهل ایران است. او از سال ۱۳۴۸ به فعالیت در عرصه سینما، تلویزیون ایران و تئاتر پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است.

پاک‌نیت با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت، و محبوبیت او با مجموعه‌های پس از باران و پشت کوه‌های بلند ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون است.

این هم جالبه: بازیگران سریال پسران برتر از گل بعد از 15 سال چه شکلی شده اند؟

3. ژاله علو در نقش خاله لیلا

ژاله علو
ژاله علو / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

شوکت علو مشهور به ژاله علو (متولد ۱۴ مردادِ ۱۳۰۶ در تهران) شاعر، گوینده رادیو، صداپیشه و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. ژاله علو از پیشکسوتان عرصه بازیگری و گویندگی است. او از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ است.

4. بهروز مسروری در نقش صفر بیگ

بهروز مسروری
بهروز مسروری / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

بهروز مسروری (متولد ۱۳۲۹ – درگذشته ۷ مهر ۱۳۹۱) بازیگر ایرانی رادیو، سینما و تلویزیون بود. مسروری بازگری را با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد او در رادیو نیز مشغول بود و از گویندگان و صداپیشگان رادیو بود. از جمله آثار او بازی در سریال روزی روزگاری در نقش صفر بیگ و تفنگ سرپر و پشت کوه‌های بلند در نقش کدخدای کولیباد است.

این هم جالبه: مهدی باقربیگی بازیگر قصه های مجید بعد 34 سال!

5. پرویز شاهین خو در نقش کل حسین

پرویز شاهین خو
پرویز شاهین خو / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

پرویز شاهین‌خو (۱ مهر ۱۲۹۴ – ۱۶ مرداد ۱۳۹۵) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی بود. او از سال ۱۳۱۲ در گروه تئاتر خیرخواه مشغول بازی در تئاتر شد و در سال ۱۳۱۴ در کلاس سینمایی اوگانیاس شرکت کرد که موجب شد در دو فیلم به نام‌های «آبی و رابی» و «حاجی آقا آکتور سینما» همکاری کند. شاهین‌خو در سال ۱۳۱۷ وارد هنرستان هنرپیشگی شد و بعد از گرفتن دیپلم از سال ۱۳۱۸ در تئاتر «نصر و دهقان» به اجرای نقش‌های مختلف پرداخت.

6. صدرالدین حجازی در نقش مخور

صدرالدین حجازی
صدرالدین حجازی / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

صدرالدین(نعمت‌الله)حجازی (متولد ۹ دی ۱۳۲۷) در شهرضا، بازیگرِ تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او علاوه بر بازی در آثار سینمایی مهمی مانند ناخدا خورشید و تردید به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی مشهور نیز پرداخته است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: كوچک جنگلی، مختارنامه، روزی روزگاری، تنهاترین سردار، تفنگ سرپر، مرد دوهزارچهره.

7. محمود جعفری در نقش شعبان

محمود جعفری
محمود جعفری / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

محمود جعفری (متولد ۸ مهر ۱۳۳۲ در تهران) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی او به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد. وی در سال ۱۳۷۴ سریال «آرزوی پر دردسر» را به نویسندگی فرهاد توحیدی کارگردانی کرد.

این هم جالبه: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

8. منوچهر حامدی در نقش بازرگان

منوچهر حامدی
منوچهر حامدی / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

رضا حامدی خراسانی (۴ مهر ۱۳۱۸ – ۲ دی ۱۳۷۴) با نام هنری منوچهر حامدی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون بود. مجموعه‌های تلویزیونی روزی روزگاری و آوای فاخته (مجموعه تلویزیونی) از جمله آثاری است که منوچهر حامدی در آنها به ایفای نقش پرداخت.

9. مهدی وثوقی راد در نقش آدم

مهدی وثوقی راد
مهدی وثوقی راد / تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری

مهدی وثوقی راد (زاده ۱۳۳۴ در شیراز)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در سال ۱۳۶۵ شد و فعالیت در تلویزیون را از ۱۳۵۸ آغاز نمود.

 

این لیست ادامه دارد …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا