;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش افشین در نون خ با چهره ای متفاوت و باکلاس بیرون سریال+ عکس

بازیگر نقش افشین در نون خ: نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است. نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

سریال نون خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی بازیگر نقش افشین در نون خ را بخوانید و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: استایل متفاوت دختران ناخدا در سریال نون خ + عکس

بیوگرافی بازیگر نقش افشین در نون خ( افشین ملکی)

بازیگر نقش افشین در نون خ5

افشین ملکی متولد دهه شصت بوده و چند سالی است در بازیگری حضور فعال دارد. افشین ملکی صدابردار بوده و نیز در تئاتر فعالیت دارد. وی در فصل های قبلی سریال نون خ نیز حضور داشته است.

افشین ملکی بازیگری در مقابل دوربین را در فصل اول سریال نون خ در سال 1397 آغاز کرد و در همه فصل های این سریال بازی کرده است و همکاری مستمر با سعید آقاخانی داشته است. افشین ملکی در سال 1401 به عنوان صدابردار در برنامه همسایه‌های خوب همکاری داشت.

عکس های بازیگر نقش افشین در نون خ( افشین ملکی)

بازیگر نقش افشین در نون خ1 بازیگر نقش افشین در نون خ4 بازیگر نقش افشین در نون خ3 بازیگر نقش افشین در نون خ2

 

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. تعویض محل فیلمبرداری از فضای زیبای روستاهای غرب کشور به داخل مینی بوس و فضاهای محدود. و کوچک لطمه زیادی به سریال زده. نیمی از سریال پخش سده، ولی هنوز داستان اصلی چگونگی روند آن ، مشخص نشده !

  2. مثل ما یکم تیپش شخمغزی میزنه قبول کنید هر چی هم بپوشه بازم قیافه داد میزنه میمیک صورتش به کمدی بیشتر میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا