;
فرهنگ و هنرهنرمندان

توالت عمومی شفاف در ژاپن، آیا حاضر هستید از آن ها استفاده کنید؟ عکس ها را ببینید!

توالت عمومی شفاف در ژاپن: چرا ژاپن در خیابان های شهر توالت عمومی شفاف ساخته است؟ ژاپن بین همه کشورها یکی از غیرمعمول ترین و اسرارآمیزترین کشورهای جهان و از نظر فن آوری های مختلف پیشرفته ترین کشورها است. البته مردم ژاپن مدرن، علی رغم فرهنگ و سنت های منحصر به فردشان، همگام با زمان هستند و گاهی اوقات خیلی جلوتر از این زمان هستند و این به خوبی در نوآوری های فن آوری آنها منعکس شده است.

توالت شفاف در ژاپن2
در سرزمین طلوع خورشید از دستگاه فروش اتوماتیک کالا در خیابان می توانید همه چیز را بخرید

 

این واقعیت که در این کشور شما می توانید در دستگاه های تل وان نصب شده در خیابان ها ، همه چیز ، از مواد غذایی تا لباس های زیر خریداری کنید ، دیگر جای تعجب ندارد.

توالت شفاف در ژاپن3
ژاپنی ها معتاد به کار و غیر قابل اصلاح هستند ، بنابراین سعی می کنند در هر فرصتی چرت بزنند و نه به معمول ترین روش

مردم اینجا همه معتاد به کار هستند، بنابراین چرت زدن در غیر معمول ترین مکان که چنین فرصتی وجود دارد ، در این کشور یک امر عادی تلقی می شود. به علاوه ، ترک محل کار زودتر از مدیر بی عدالتی آشکار و حداقل نقض نظم و انضباط کاربه حساب می آید.

توالت شفاف در ژاپن4
ساکنان باهوش ژاپن با مضحک ترین اختراعات در تلاشند زندگی خود را تا حد ممکن آسان کنند

برای شهروندان ما، آموزش، پرورش و شیوه زندگی این مردم کاملاً مشخص نیست و بعضاً غیرقابل قبول است. جالب ترین چیز این است که درک آنها از جهان پیرامون و آنچه ایجاد می کنند در بسیاری از کشورها عجیب است.

توالت شفاف در ژاپن5
یک اختراع به ظاهر نامفهوم توالت عمومی شفاف است

یکی از این اختراعات توالت عمومی شفاف (توالت های عمومی با دیوارهای شفاف) است که در پارک های توکیو نصب شده است. شاید آن را به عنوان یک شوخی تلقی کنید ، اما آنها واقعاً وجود دارند. با این حال ، همه چیز بهمان سادگی که فکر می کنید ، نیست.

توالت شفاف در ژاپن6
آنها، برای انجام سایر کارها نیز طراحی شده اند

این طرح به گونه ای طراحی و ساخته شده است که نه تنها در موقعیت های خاص برای همه قابل دیدن باشد ، بلکه به طور کلی برای افراد اطراف نیز مفید است.

توالت شفاف در ژاپن7
دیوارهای شفاف به محض بسته شدن قفل مات می شوند

دیوارهای توالت عمومی شفاف تا زمانی که مراجعه کننده وارد نشده و در را با یک کلید نمی بندد شفاف باقی می مانند. پس از آن ، اتوماسیون شروع می شود و شیشه مات می شود. از خیابان دیدن چیزی پشت شیشه غیرممکن است.

توالت شفاف در ژاپن8
در غروب و شب غرفه ها به منبع اضافی نور تبدیل می شوند

عصرها و شب ها چراغ های چند رنگ روشن می شوند. بنابراین ، توالت عمومی شفاف به منبع اضافی روشنایی خیابان تبدیل می شوند.

توالت شفاف در ژاپن9
عجیب ترین جاذبه گردشگری ژاپن: ایده توالت عمومی شفاف چند منظوره واقعاً جای توجه دارد

اگر خوب فکر کنید، ایده توالت عمومی شفاف واقعاً شایسته توجه است، اما این سوال مطرح می شود که افراد با ذهنیت ما چگونه در برابر آن واکنش نشان می دهند.تخیلات ساکنان سرزمین طلوع خورشید محدودیتی ندارد. چندی پیش ژاپنی ها خانه هایی پیش ساخته با فوم با ۶۰ سال ضمانت ساختند!

نوشته های مشابه

23 دیدگاه

  1. اینا شفاف نیست واردش که مبشی یه دکمه داره میزنی روش شیشه ها دیگه اصلا دید نداره و خیلی هم بهتره

  2. همه اینها درسته ولی ژاپن از بیشترین افراد منزوی تو دنیا رو داره. یک سری به خاطر اعتیاد به کار اونطور شدن یه سری اصلا نمی خوان کار کنن! خیلی از مردم ژاپنی خودشون رو تو اتاقشون حبس کردن و ازش بیرون نمی رن.بی توجهی به نهاد خانواده و طرح های کاهش جمعیت باعث شده ژاپنی ها از تنها ترین مردم جهان باشن و مجبور بشن دومین کشوری باشن که وزارت تنهایی رو تشکیل میده
    افرادی که در توکیو به خاطر خودکشی می میرن بیشتر از افرادی باشه که به مرگ طبیعی می میرن!

  3. دمشون گرم واقعا که خیلی مغزدارن چه کارمیکنن حالایواش یواش ایرانم عین بقیه کاراکه ازخارج یادگرفتن این کارم انجام میدن ایوالاه دارید موفق باشید و سربلند

  4. این قسمت خوب امدی ایا افرادی باتخیلات قرون حجر میتوانند با این قصیه کنار بیاییند که توالت شیشه ای وبرایشان قابل فهم نیست که بعد از رفتن داخل دیگر شفاف نیست میگویند کار انگلیس ویهود است که ما راباماهواره ببینند

  5. در کشور ما هم تنها کافیه به توالت عمومی پارک دانشجو در خ ولیعصر سری بزنید حالتون به هم می خوره حالا ببینید توالت های بین راهی چطورند

  6. حالا چه مشکلی از چه کسی حل میکند.
    اومدیم وسط کار، اون سیستم به هم ریخت و فردی که در حال توالت کردن بود از بیرون مشاهده شد چکار باید کرد؟

  7. حالا یه کاری کردن دیگه. معلوم هم نیست به چه دردی می خوره. حالا اگه همین تو ایران بود می گفتیم این مسخره بازیا چیه؟ پول مالیات رو می گیرن باهاش چی کار می کنن!

  8. حالا به عده کاکا برادر نیمه نادان میان و نظر های کارشناسی شده قراره بدن
    خواهشمندم حداقل این مطلب یا مقاله یا هر چیزی که اسمش هست رو کامل بخونید

  9. نمونه چنین توالتی توی شهر کوچک ما (خوی) توی باشگاه ورزشی که من میرم هم وجود داره. تا وقتی داخل توالت کسی نرفته از بیرون قابل رویته اما به محض اینکه کسی داخلش رفت و چفت در بسته شد دیگه شیشه ها مات میشند اماااااااا من یکبار تو همون حالت هم که خواهرم داخلش بود رفتم صورتمو به شیشه چسبوندم ببینم واقعا چیزی دیده نمیشه و … که دیدم نه یه سایه هایی رو میشه دید 😁😂😂😂

  10. ژاپن سرزمین آفتاب،نمونه بارزنظم ،پشتکار وجالبترازهمه،آیاتابحال اسمی ازرهبران،رئیس جمهورها و،،،،،شنیده اید؟آنجاهمه برای یک هدف تلاش میکنند،نیازی نیست که شخص مطرح شود،هدف ژاپن قدرتمند،بانظم ودورازهیاهوی سیاسی است.

  11. تو رو خدا از این مقایسه های مع‌الفارق دست بردارید.. همش ایران رو با کشورهای دیگه مقایسه میکنن که کار اشتباه و بیخودی است

  12. چشمام اینجوری که فکر میکنی نیست هرکی میره داخل با دکمه که کذاشتن شیشها جوری میشن که داخل معلوم نمیشه و وقتی بیایی بیرون دوباره به حالت اول بر میگرده تا ببینن کسی داخل نیست سرویس بهداشتی یا همون توالت هست

  13. ماایرانیا ایرانی نیستیم واقعا چقدر خوب بود اگه واقعا ماننده ایرانی ها رفتار کنیم
    انسانیت
    ایرانی
    تمدن

  14. مقاله خوبی بود، ولی لطفاً انقدر مردم سرزمینتون رو نکوبید. یکی از دلایل پیشرفت ژاپنی ها این بود که خودشون رو قبول داشتن. تا وقتی که ما به کوبیدن خودمون ادامه بدیم هیچ پیشرفتی در کار نیست. قرار نیست ذهنیت همه مردم دنیا مثل هم باشه. مردم ایران اکثرا مسلمون هستن. ژاپنی ها هیچ وقت بودایی بودن خودشون رو نکوبیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا