;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های هیکل جذاب وی ها جون بازیگر کره ای

وی ها جون 32 ساله بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سانگ کیول می باشد که بازیگری را از سال 2012 وقتی 21 ساله بود با فیلم کوتاه Peace in Them آغاز کرد.

او حالا با 180 سانتی متر قد و 68 کیلوگرم وزن در سریال «بازی مرکب» به شهرت جهانی رسیده است.

حتمن ببینید: حسین جعفری پسر عمه مصطفی زمانی و کودکی یوسف پیامبر+ تصاویر بزرگسالی

مدل مجله مردان

هاجون به دلیل ورزش زیاد از هیکل بسیار خوبی برخوردار است به همین دلیل سال 2021 عکس نیمه برهنه او بعنوان مدل بر روی جلد مجله سلامت مردان قرار گرفت که با واکنش های مثبت رو به رو شد.

در ادامه هیکل جذاب وی ها جون را در عکس هایی که در مجلات مختلف گرفته است به همراه حقایق جالب راجع به او در مجله گفتنی می بینید.

پیشنهادی: خوشگل ترین زنان ایرانی از چه قومی هستند+عکس های جذاب

هیکل جذاب وی ها جون

شکم عضلانی وی ها جون

وی هیون ای با نام هنری «وی ها جون» (Wi Ha-jun) روز 14 مرداد 1370 در استان جئولانام کره جنوبی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر دارد. هنگامی که ها جون در مقطع راهنمایی بود ، به باشگاه رقص مدرسه پیوست و از آن زمان بود که به حضور در صنعت سرگرمی علاقمند شد.

در سال آخر دبیرستان به هنرپیشگی علاقه پیدا کرد، به این ترتیب به سئول نقل مکان کرد تا تحت نظر یک آکادمی هنری بازیگری را فرا بگیرد.

این هم جالبه: نوجوانی زنان بازیگر ایران؛ یکتا ناصر ثابت کرد که خیلی خفنه+ عکس

این هم جالبه: ازدواج ریحانا پارسا با جواد جوادی سریال بچه مهندس!+ عکس

رابطه عاطفی

هیکل جذاب وی ها جون با رکابی

شخص ایده آل او به گفته ی خودش ” کسی که در ظاهر سرد  ولی وقتی او را بیشتر بشناسم و بیشتر به هم نزدیک شویم، آدم گرم و مهربانی باشد” است.

راز هیکل جذاب وی ها جون: در نیروی هوایی و ورزش

استایل جذاب وی ها جون با لی

هاجون در اولین سال تحصیل در دانشگاه به عنوان پلیس در نیروی هوایی کره ثبت نام کرد. خودش می گوید: من زمانی که در ارتش بودم تمرینات ورزشی سنگین انجام میدادم و 5 روز در هفته به باشگاه می رفتم، حتی الان هم هر روز در خانه تمرین میکنم.

این هم جالبه: جانگ هوا معشوقه گونگ بوک که در واقعیت مسخره می شود!

چند حقیقت جالب

  1. بدنسازی، اهنگ گوش دادن را دوست دارد.
  2.  خاطره انگیزترین پروژه بازیگری که او تاکنون انجام داده «نیمه شب» بوده است.
  3. او یک نوشیدنی دوست شدید است.
  4.  غذای مورد علاقه او رامیون است.
  5.  او گربه را بر سگ ترجیح می دهد.
  6.  آهنگ مورد علاقه او در کارائوکه “Sarang 2” از یون دوهیون است.
  7.  زمانی سیگار میکشیده ولی الان ترک کرده است.
  8. برای بازی در یکی از فیلم هایش ۱۳ کیلو وزن کم کرده بود.

اولین نقش ها

هیکل جذاب وی ها جون عکس3

وی هاجون برای نخستین بار در سال 2015 وقتی 24 ساله بود در فیلم کوتاه Peace in Them جلوی دوربین رفت. او سپس در مدت یک سال در سریال های «Coinlocker Girl» و «Bad Guys Always Die» و «Eclipse» و فیلم سینمایی «Goodbye Mr. Black» بازی کرد.

ها جون پس از چند کار جزئی دیگر در سال 2018 با بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم ترسناک Gonjiam که در کره معروف شد به شهرت داخلی نسبی رسید. او در سال 2019 نیز در درام Romance Is a Bonus Book با بازیگر مشهور «لی جونگ سوک» همبازی بود و در سال 2020 در درام مشهور 18 Again حضور داشت که باعث بیشتر دیده شدن وی شد

حضور در سریال بازی مرکب

بدن عضلانی وی ها جون

 

ها جون سال 2021 در 30 سالگی با بازی در سریال اوریجینال نتفلیکس به نام بازی مرکب (Squid Game) به شهرت جهانی رسید. او در این سریال نقش «هوانگ جون هو» را بازی میکند که سعی دارد برای پیدا کردن برادر گمشده اش به یک بازی خطرناک نفوذ کند‌.

نحوه قبول نقش در اسکوئید گیم

هیکل جذاب وی ها جون عکس2

من فیلمنامه را در یک چشم به هم زدن خواندم و عاشق شخصیت هوانگ جون هو شدم و تصمیم گرفتم به گروه بازیگران بپیوندم! همچنین بازیگر پیشکسوت این سریال یعنی لی جونگ جه برای من الهام بخش بود!

او در سال 2021 در سریال جدید Bad and Crazy به همراه ستارگانی مانند «لی دونگ ووک» و‌ «هان جی اون» حضور موفقی را تجربه کرد.

از الگو تا شباهت چهره

 

ها جون از «سانگ کانگ هو» و «کیم وو بین» به عنوان الگوهای خود یاد کرده است و از نظر چهره هم شباهت زیادی به «کیم یونگ کوانگ» و «جی سونگ هیون» دارد.

علایق

می تواند تا 2 بطری سوجو (آبجو کره ای) بنوشد و از آن لذت میبرد، توی ورزش ها هم عاشق رشته «کشتی» می باشد. او عاشق فیلم های اکشن و هیجانیست و آرزویش برای بازی در چنین فیلمی با فیلم Midnight در سال 2021 برآورده شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا