;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک که در واقعیت مسخره می شود!

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک: پارک سوئه (به لاتین Soo Ae) متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۸ (44 ساله) در منطقه بانگ چئون دانگ سئول؛ بازیگر سرشناس کره ای است که با سریال امپراطور دریا، در ایران به شهرت رسید.

شغل پدر جانگ هوا معشوقه گونگ بوک

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک1

پارک یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در مصاحبه ای گفته است که پدرش در گذشته به کار تعمیر کفش می پرداخت و به همین دلیل خانواده او نگران بودند که شغل کم در آمد پدر، روی شغل پارک تاثیر بگذارد و باعث خجالت او شود. با اینحال او هیچگاه شغل پدرش را مانعی برای پیشرفت اش ندانست.

تحصیلات و مدلینگ

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک2

او در دوران بازیگری، عضو تیم دو و میدانی مدرسه بود و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان کسب و کار Gyeonggi، به همراه دوست خود یک قرار داد ۶ ماهه با یک شرکت مدلینگ امضاء کرد. مسئله جالب این بود که پارک و دوستش به جای دریافت حقوق، ۳۵۰ وون به این شرکت پرداخت کردند.

او به عنوان مدل شروع به فعالیت کرد اما عکس های نهایی او، چندان جالب نبودند. پارک پس از این عدم موفقیت، تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی شود. او ۶ ماه به عنوان رپر در یک گروه کی پاپ فعالیت کرد و بدون اینکه آهنگ یا آلبومی از این گروه منتشر شود، منحل شد.

در این حین، یک مدیر معروف به پارک پیشنهاد کرد تا وارد عرصه بازیگری شود و پارک نیز این پیشنهاد را پذیرفت. او در مصاحبه ای به خبرنگاران چنین گفته است:” من خوب نمی خواندم. اما ۶ ماه را با یک گروه بسیار فان گذراندم. خوش شانس بودم که وارد عرصه بازیگری شدم.”

پارک سوئه در دانشکده ی زبان های خارجه و در رشته ی زبان انگلیسی دانشگاه Hankuk تحصیل کرده است.

مخالفت خانواده با بازیگری او

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک3

خانواده پارک در ابتدا به خاطر شخصیت درون گرای پارک، با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت کردند اما پارک با خانواده اش شرط کرد که پس از کسب درآمد ۳۰ میلیون وون ( ۲۷ هزار دلار)، بازیگری را کنار بگذارد.

او کار بازیگری را در سال ۱۹۹۹، آغاز کرد و با فیلم یک خانواده در سال ۲۰۰۴ به شهرت رسید. از آن زمان به بعد، وی به عنوان نقش اصلی در بسیاری از فیلم ها و سریال ها به بازی پرداخت.

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک در سریال امپراطور دریا

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک4

پارک سوئه با بازی نقش بانو جانگ هوا در سریال تاریخی امپراطور دریا توانست به شهرت جهانی دست پیدا کند. او در این سریال با افرادی همچون سونگ ایل گوک، بائه سو بین و چوی سو جونگ همبازی شده بود.

از سرگرمی های پارک سو ئه می توان به شنا، و تنیس اشاره کرد.

صدای خشن من، بزرگترین دارایی من است

پارک با صدای خشن خود شناخته می شود. او در این رابطه چنین می گوید:” چندین بار به من گفته شده است که صدای من به شغلم آسیب خواهد رساند. زمانی که کار بازیگری را به تازگی شروع کرده بودم، بسیاری از بینندگان در فضای مجازی کامنت میگذاشتند که به خاطر طرز صحبت کردن من، کانال تلویزیون خود را عوض کرده اند. این برای من عجیب بود چرا که فکر میکردم صدای من بزرگترین دارایی من است. بنابراین به مردم میگویم که به گوش کردن صدای من ادامه دهید، چرا که در نهایت از آن خوشتان خواهد آمد!”

گروه خونی، قد و وزن پارک سوئه

گروه خونی پارک، AB، قد او ۱۶۸ سانتی متر و وزن وی ۴۶ کیلوگرم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا