;
فرهنگ و هنرهنرمندان

حسین طیبی فوق ستاره تیم فوتسال ایران و همسرش + عکس و بیوگرافی

حسین طیبی قمصری؛ (زاده ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۸) بازیکن فوتسال اهل ایران است که برای پالما اسپانیا و تیم ملی ایران بازی می‌کند طیبی درحال حاضر کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می باشد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

این هم جالبه: همسران واقعی سلنا گومز و دخترش+ عکس

بیوگرافی حسین طیبی قمصری

حسین طیبی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در نیشابور، فوتسالیست است. با ۱۷۷ سانتی متر قد گرانقیمت ترین بازیکن فوتسال ایران و لژیونر است از فوتبال به فوتسال و تیم ملی آمد و در روسیه و بعد در قزاقستان بازی کرده است. او حالا بازیکن پالما اسپانیا می باشد.

حسین طیبی 1

این هم جالبه: عکس های مدلینگ بهار قاسمی بازیگر بوکسور!

ازدواج

حسین طیبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

با افتخار مشهدی ام

به مشهدی بودم افتخارم می کنم و همیشه و همه جا گفته ام. حتی در خارج از کشور هم هنوز شماره تلفن همراهم با پیش شماره ۰۹۱۵ را تغییر نداده ام، این شماره رو نوعی از اصالتم می دانم و مطمئنم سال ها هم بگذرد عوض نخواهم کرد.

حسین طیبی 2

شروع فوتسال

خدا من را به فوتسال آورد. ۱۷ ساله بودم و عاشق فوتبال، یک روز برای بازی با تیم جوانان علم و ادب مشهد به سالن فوتسال رفتم و از شانس ما حسین شمس سرمربی فوتسال هم که اشتباها دو ساعت زودتر به سالن آمده بودی بازی ام را دید.

بعد از بازی به من گفت اگر به فوتسال بیای قطعا پیشرفت می کنی، سپس با برادرم صحبت کرد و من در تمرینات علم و ادب شرکت کردم و عضو این تیم شد.

این هم جالبه: الیزابت بازیگر انگلیسی پایتخت 5 و دکوراسیون بودایی منزلش + عکس

ورود به تیم ملی

در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود توسط ژوراندیرو سرمربی وقت امید فوتسال به تیم ملی دعوت شد و یکسال بعد توسط حسین شمس به تیم بزرگسالان رفت.

حسین طیبی 4

مدیون حسین شمس هستم

حسین شمس مربی بود که من را به فوتسال معرفی کرد و خودم را مدیون او می‌ دانم. خدا را شکر توانستم در چند سال اخیر هم جایگاه خودم را در تیم ملی پیدا کنم.

بازی در لیگ ایران

حسین طیبی از سال ۸۴ تا ۸۹ در تیم علم و ادب مشهد بازی کرد سپس از سال ۸۹ تا ۹۱ در تیم فولاد ماهان اصفهان و سپس سال ۹۲ چند ماه در گیتی پسند بازی کرد.

لژیونری از روسیه تا قزاقستان

طیبی در تیر ۹۲ با قرار خوبی به تیم نوریل روسیه پیوست گفته می شود آن زمان برای هر فصل ۴۰۰ – ۵۰۰ میلیون می گرفت سپس از سال ۹۵ در باشگاه غیرت قزاقستان بازی می کند.

قهرمانی با پالما در جام باشگاه‌های اروپا

در دیدار فینال، پالما اسپانیا، مقابل اسپورتینگ پرتغال قرار گرفت و با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

حسین طیبی 5

این هم جالبه: اولین عکس پدر و مادر واقعی روناک نون خ که خیلی به هم شبیهن + عکس

گلزن برتر

طیبی در جام ملت های ۲۰۱۴ فوتسال آسیا با ۱۵ گل، در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت، او در سال ۲۰۱۸ مجددا با ۱۴ گل بعنوان آقای گل جام ملت های آسیا رسید.

جزو 5 فوتسالیست برتر جهان

در معرفی برترین‌ های سال ۲۰۱۸ فوتسال جهان از سوی فوتسال پلنت، حسین طیبی موفق شد برای دومین سال متوالی در رده پنجم برترین بازیکن قرار بگیرد. او نخستین فوتسالیست ایرانی است که به این مهم رسیده است.

حسین طیبی 3

آرزوی بازی در بارسلونا

آرزویم بازی در تیم فوتسال بارسلونا است. طرفدار رئال مادرید هستم اما چون رئال فوتسال ندارد دوست دارم در بارسلونا بازی کنم، این باشگاه چندین سال است بعنوان بهترین باشگان جهان معرفی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + ده =

دکمه بازگشت به بالا