;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خاله کوچیک رهی “سرزمین مادری” الان 26 سالش شده +عکس های جدید

مهسا هاشمی: متولد 18 فروردین ماه سال 1377 در تهران است وی دانشجوی رشته مهندسی عمران است. مهسا هاشمی دارای یک برادر به نام مهدی است،پنج سالگی فعالیت هنری خود را با شرکت در آگهی های تبلیغاتی آغاز کرد و پس از مدتی کوتاه که استعداد و توانایی هنری خود را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در فیلم سینمایی بهار قبل و بعد در سال 87 نقش آفرینی کرد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: پاساژ گردی میترا رفیع، گلنار گیلدخت با استایل پلنگی + عکس

بیوگرافی مهسا هاشمی در یک نگاه

مهسا هاشمی فعالیت هنریش را زمانی که تنها 5 سال داشت با شرکت در تیزر های تبلیغاتی شروع کرد. پس از مدت کوتاهی که استعداد و تواناییهای هنریش را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در سال 1387 در فیلم سینمایی ( بهار قبل و بعد ) بازی کرد.وی با وجود سن و سال اندکی که داشت توانست با کارگردان ها و اساتید بزرگی چون: علیرضا خمسه ،نیکی کریمی، حمید گودرزی و … هم بازی شود و از تجربیات آنها استفاده کند.

این بازیگر در 46 فیلم و سریال مشهور ایفای نقش کرده است که می توان به سرمزین کهن، سریال گمشده، وضعیت سفید، کوبار اشاره کرد. او بازیگر نقش صحر را در سریال بازی نقاب ها بازی کرده است. سریال بازی نقاب ها از تاریخ 6 مهر سال 97 از شبکه دوم سیما پخش می شود.

سریال بازی نقاب ها در مورد دو طایفه ترکمن که یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم است، پس از سال ها جنگ تصمیم به صلح می گیرند و دو جوان از این دو طافه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم ازدواج می کنند. او اخیرا در  سریال بوی باران که از شبکه یک سیما پخش می شود ایفای نقش می کند.

عکس های جدید مهسا هاشمی

عکس خانوادگی مهسا هاشمی
عکس خانوادگی مهسا هاشمی

این هم جالبه: بیوگرافی برزو ارجمند: عکس های هالیوودی برزو ارجمند کنار همسرش در آمریکا!

مهسا هاشمی 4 مهسا هاشمی 3 مهسا هاشمی 2 مهسا هاشمی 1

این هم جالبه: بازیگر کودک فیلم سفر جادویی پس از 34 سال از باباش معروفتر شده + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا