;
سرگرمی

تست شخصیت مدیریت درگیری ما را انجام دهید و ببینید که چگونه می توانید درگیری ها را کنترل کنید.

تعارض می تواند یک چیز دشوار برای پیمایش باشد، اما صرف زمان برای درک نحوه مدیریت آن می تواند بسیار ارزشمند باشد. تست شخصیت مدیریت درگیری را انجام دهید تا در مورد رویکرد خود برای حل تعارض بیشتر بدانید و بینشی در مورد اینکه چگونه می توانید اختلافات را در آینده بهتر مدیریت کنید، به دست آورید. کشف کنید که اولین گام های شما برای رسیدگی به تعارض چیست و چگونه می توانید از آن دانش برای ایجاد یک نتیجه مثبت استفاده کنید.

تست های شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد رفتار و نحوه تعامل ما با دیگران است. انجام تست شخصیت مدیریت درگیری می تواند به ما کمک کند تا خودمان را بهتر درک کنیم و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهد که بتوان از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه تر استفاده کرد.

این تست شخصیتی خاص به نحوه برخورد ما با تعارضات می پردازد و هدف آن نشان دادن رویکرد ما در برخورد با اختلافات است. با گفتن آنچه که در ابتدا می بینید ، می توانید درک درستی از نحوه مدیریت تعارضات به دست آورید و از این دانش برای بهبود روابط بین فردی خود استفاده کنید.

 

تصویر تست شخصیت مدیریت درگیری

تست شخصیت مدیریت درگیری 1

.

.

یک صورت

افرادی که ابتدا چهره ای را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند، سازشکار هستند. آنها می توانند هر دو طرف داستان را ببینند و احساسات دیگران را در نظر بگیرند .

آنها به احتمال زیاد به دنبال حد وسطی بین دو عقیده هستند. آنها بسیار همدل و دیپلماتیک هستند و رابطه خود را با دیگران در اولویت قرار می دهند و اغلب حاضرند برای حفظ آرامش و روابط خود با اطرافیان خود بخشی از آنچه را که می خواهند کنار بگذارند. سازش بخش اساسی شخصیت آنهاست .

یک مغز

افرادی که ابتدا مغز را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند، سازنده هستند. آنها توانایی تفکر انتقادی و یافتن راه حل برای مشکلات را دارند. آنها در جزئیات گیر نمی کنند و می توانند تصویر بزرگتر را ببینند.

آنها با منطق و عقل هدایت می شوند و عواقب اعمال خود را قبل از اینکه اقدام کنند درک می کننداین نوع افراد متفکر مستقلی هستند و قبل از تصمیم گیری به همه زوایای یک موقعیت نگاه می کنند. تفکر سازنده بخش مهمی از شخصیت آنها است .

یک درخت

افرادی که ابتدا یک درخت را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند، تمایل به مذاکره دارند. آنها می توانند به هر دو طرف یک موضوع نگاه کنند و راه حل های خلاقانه ای ارائه دهند که همه بتوانند روی آن توافق داشته باشند.

آنها در سازش مهارت دارند و سازش بخش مهمی از شخصیت آنها است. آنها درک می کنند که گاهی اوقات برای به دست آوردن چیز دیگری باید از چیزی صرف نظر کنید و برای رسیدن به توافق حاضرند این کار را انجام دهند.مذاکره بخشی جدایی ناپذیر از شخصیت آنهاست .

پرنده ها

افرادی که ابتدا پرندگان را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند معمولا پله برقی هستند. آنها رویارویی را دوست ندارند اما در صورت لزوم از خودشان دفاع می کنند .

آن‌ها می‌دانند که گاهی اوقات برای انجام کارها به چیزی بیش از صحبت کردن نیاز است، بنابراین در صورت نیاز حاضرند تلاش بیشتری انجام دهند و به راحتی عقب نشینی نمی کنند و در صورت لزوم روی موضع خود خواهند ایستاد. تشدید یک عنصر کلیدی شخصیت آنها است .

منظره

افرادی که ابتدا مناظر را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند، تمایل دارند که همکار باشند. آن‌ها می‌دانند که کار کردن با یکدیگر اغلب می‌تواند به نتایج بهتری نسبت به کار کردن به تنهایی منجر شود و مشکلی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها یا کار با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک ندارند.

این نوع از افراد برای روابط ارزش قائل هستند و درک می کنند که هیچ فردی نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. همکاری بخش مهمی از شخصیت آنها است .

گل ها

افرادی که ابتدا گل ها را در تست شخصیت مدیریت درگیری دیدند، تمایل دارند از آنها اجتناب کنند. آنها ترجیح می دهند ریسک نکنند یا تغییرات بزرگی ایجاد نکنند مگر اینکه کاملاً ضروری باشد و هر کاری ممکن است انجام می دهند تا وارد تقابل یا درگیری نشوند.

این دسته از افراد تا حد امکان سعی می کنند قایق را تکان ندهند ، در عوض ترجیح می دهند فقط با جریان حرکت کنند و از هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است از موضع گیری یا صحبت با صدای بلند در مورد چیزی به وجود بیاید اجتناب کنند. اجتناب از عناصر مهم شخصیت آنها است .

باعث خوشحالی ما شد که در این تست شخصیتی جالب شرکت کردید. امیدواریم از آن لذت برده باشید و درک بهتری از نحوه مدیریت درگیری ها داشته باشید. فراموش نکنید که وب سایت گفتنی را برای تست های شخصیتی بیشتر مانند این بررسی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا