;
سرگرمی

از نحوه نشستن روی صندلی اطرافیانت رو بشناس!

تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی: در تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی شما باید با دقت به تصویر نگاه کنید و ببینید که بر روی صندلی چگونه می نشینید و یا اطرافیان تان چگونه بر روی صندلی می نشینند. پس با یک تست شخصیت دیگر از بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: فقط یک چشم تیز بین می تواند 10 تفاوت تصویری را پیدا کند!

زبان بدن شکلی از ارتباط غیرکلامی و اغلب ناخودآگاه است که در آن از رفتارهای فیزیکی به جای کلمات برای بیان یا انتقال اطلاعات استفاده می شود. برای میلیون ها سال، اجداد ما در طول زندگی حرکت کردند و با کار گروهی با هم زنده ماندند. آنها به طور مؤثر نیازها، مشاهدات و خواسته های خود را با یکدیگر در میان گذاشتند و قبل از استفاده از زبان، همه اینها با استفاده از اشکال مختلف ارتباط غیرکلامی از طریق زبان بدن انجام می شد. این مکانیسم های باستانی هنوز با ما باقی مانده اند و می توانند سرنخ های جالبی در مورد احساسات و شخصیت ما ارائه دهند.

زبان بدن اغلب نقش مهمی در مصاحبه های شغلی، قرار ملاقات ها، در روابط و اجتماعات اجتماعی ایفا می کند. به گفته دکتر پل اکمن، نحوه نشستن ما اغلب در مورد زبان بدن نادیده گرفته می شود، زیرا بیشتر مردم به جای پاها به حالات صورت و حرکات دست توجه می کنند. در حالی که ما اغلب از موقعیتی که برای نشستن انتخاب می‌کنیم ناخودآگاه هستیم، اما وقتی صحبت از زبان بدن پاهایمان به میان می‌آید، چیزهایی وجود دارد که می‌توانیم درباره خودمان یاد بگیریم.

این را هم ببین: دقت و تمرکزت رو با پیدا کردن گربه مخفی میان سگها به رخ بکش!

تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی

تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی 1

این هم جالبه: تست هوش: به نظر شما حامله بودن زن واقعیه یا دکتره اشتباه می کنه؟

خب حالا با توجه به تصویر بالا بگویید که نحوه نشستن روی صندلی برای شما چگونه است؟

.

.

.

این را هم بخوانید: آزمون تفاوت تصویری سخت: فقط چشم عقابیا می تونن 3 تفاوت رو پیدا کنن!

نتایج تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی

موقعیت 1
اگر متوجه می شوید که مرتباً در این وضعیت نشسته اید، نشان می دهد که فردی صادق و قابل اعتماد هستید که گاهی اوقات از خود مطمئن نیستید. حالت گسترده‌تر پاها به گفتن حقیقت مربوط می‌شود، در حالی که موقعیت معکوس پاها به موقعیت شخصی نامطمئن مربوط می‌شود.

افرادی که اغلب در موقعیت 1 می نشینند اغلب به دیگران علاقه زیادی دارند و از آن دسته افرادی هستند که دوست دارید با آنها صحبت کنید. آنها مهارت های شنیداری بالایی دارند و حامیان فوق العاده ای هستند. کمی دمدمی مزاج، خودجوش و با حس شوخ طبعی عالی، وقتی با آنها هستید همیشه سرگرم می شوید.

 

موقعیت 2
اگر ترجیح می‌دهید با پاهای روی هم بنشینید، نشان می‌دهد که بیشتر محتاط هستید و قبل از اینکه انتخاب کنید به چه کسی اعتماد کنید، وقت بگذارید. اگر زانوها به سمت فرد مقابل شما باشد، می تواند نشان دهنده صداقت باشد، و اگر زانوها به سمت فرد مقابل باشد، می تواند نشان دهنده ناراحتی یا مراقبت در گفتگو باشد.

افرادی که به طور منظم در موقعیت 2 می نشینند، معمولاً جاه طلب، پرشور و دارای موقعیت خاصی در حرفه خود هستند. آنها به احتمال زیاد مطابق با جمعیت نیستند، اما در انجام کارهای خود با اعتماد به نفس قوی می ایستند. استانداردهای آنها بالاتر از افراد معمولی است و کیفیت زندگی آنها منعکس کننده آن است. اگرچه همیشه مایل نیستند در اطراف دیگران آسیب پذیر باشند، اما اغلب به کسانی که واقعاً به آن نیاز دارند کمک می کنند.

 

موقعیت 3
افرادی که ترجیح می دهند در موقعیت 3 بنشینند، رفتاری دوستانه، آرام و به طور کلی از زندگی خود راضی هستند. زانوهای باز نشان دهنده صداقت و راستگویی عمومی است در حالی که پاهای نزدیک به هم می تواند نشان دهنده حساسیت و سطحی از درونگرایی باشد.

افرادی که به طور طبیعی در وضعیت 3 می نشینند به راحتی قابل دسترسی هستند و تقریباً با هر کسی که ملاقات می کنند می توانند کنار بیایند. آنها قابل اعتماد هستند، بسیار مورد علاقه دیگران هستند و آرامش درونی دارند که دیگران را به سمت خود می کشاند. آنها مقدار زیادی رشد شخصی و عاطفی را در زندگی خود انجام داده اند و هوش هیجانی بالای آنها به آنها اجازه می دهد تا نسبت به دیگران درک و دلسوزتر باشند.

تست شخصیت نحوه نشستن روی صندلی

این مطلب هم جالبه: اگر ببرهای مخفی در تصویر را پیدا کنید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

موقعیت 4
اگر در موقعیت 4 نشستن خود را راحت می‌بینید، احتمالاً فردی ساده‌رو هستید که می‌توانید ملایم و محتاط باشید. هر دو پا به سمت جلو نشان دهنده صداقت هستند، در حالی که پاهای نزدیک به هم نشان دهنده معیاری از محتاط بودن و خوش اخلاق بودن هستند.

کسانی که در موقعیت 4 می نشینند، اغلب کمال گرایان جزئی هستند که وقتی همه چیز مرتب است، احساس راحتی می کنند. بسیار مسئولیت پذیر، باهوش و دقیق آنها را توصیف کنید. آنها طرفدار صحبت های کوچک نیستند، اما می توانند مقدار مناسبی از آن را تحمل کنند. آنها تا جایی که می توانند وقت خود را در طبیعت، مسافرت یا استراحت در ساحل می گذرانند. موضوعات جدید و جالب آنها را با انگیزه و علاقه مند به زندگی نگه می دارد.

 

موقعیت 5
کسانی که با نشستن در موقعیت 5 احساس راحتی می کنند، رویاپرداز و عمل کننده هستند. آنها تخیلات فوق العاده ای دارند، هدف گرا هستند و وقتی دلشان را روی چیزی می گذارند، هیچ چیز مانع از رسیدن به خواسته هایشان نمی شود. نیاز عمیق آنها به صمیمیت نشان دهنده تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن ایده های عاشقانه خود با دیگران و در نهایت کمک به دیگران است. این افراد آرام اما رانده، پرشور، خندان اما پر از آتش عشق هستند، گنجینه هایی هستند که باید به عنوان دوستان صمیمی داشته باشند.

در کدام حالت نشستن بیشتر احساس راحتی می کنید؟میتوانید در بخش نظرات ما را از وضعیت نشستن خود مطلع کنید و بگویید تا چه حد به شخصیت شما همخوانی دارد.فقط یادتان نرود تست شخصیت وضعیت نشستن را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 

این مطالب هم جالبه:

تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

اگر دقت بالایی داری اشتباه تصویر رو در یک نگاه شناسایی کن!

حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای 3 خواستگار جوانش!

چیستان: کدام جانور است که سرگرگ و کمر مار و دم آهو را دارد؟

اگر حرف A را در بین اعداد 4 پیدا کنید، دقتت مثل عقابه!

سوال ریاضی: حاصل عبارت 3+3*3-3+3 چند می شود؟!

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هشت =

دکمه بازگشت به بالا