;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خواهر و مادر امیر تتلو چه شکلی اند و چکار می کنند+ عکس خانوادگی

خواهر و مادر امیر تتلو: فریده واثق مادر امیر تتلو سالها پیش با پدر تتلو که اکنون در قید حیات نیست ازدواج کرده و حاصل این ازدواج سه فرزند، یک پسر به نام امیرحسین و دو ختر با نام های نغمه و نسیم بوده است.

خانواده امیر تتلو

خانواده مقصودلو همیشه جنجالی بوده اند و در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند . خانواده ای هنرمند و ظاهرا بدون داشتن هرگونه ملاحظاتی …

امیر تتلو اکنون بدون داشتن پدر دارای مادر و دو خواهر است . عکس خانوادگی امیر تتلو که توسط مادرش منتشر شده را در ادامه مشاهده می کنید.

خانواده تتلو
خانواده تتلو

نسیم دختر بزرگ فریده واثق و یکی از دو خواهر امیر تتلو در زمینه بدنسازی و خوانندگی فعالیت دارد و دختر دیگر با نام نغمه در رشته عکاسی و هنرهای تجسمی به صورت حرفه ای مشغول است.

ببینید:بهتر از جومونگ+داستان سریال جدید گونگ بوک جایگزین جومونگ 2

شغل مادر تتلو

مادر امیر تتلو
مادر امیر تتلو

امیر تتلو سالها پیش در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که شغل مادرش رقصندگی بوده است . اما فریده واثق در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع نپرداخته است.

فریده واثق مادر امیر تتلو نیز در شبکه های اجتماعی فعال می باشد یکی از مهمترین حواشی که پیرامون او به وجود آمد پست اینستاگرامی بود که به اشتراک گذاشت و گفت که می‌خواهد با نوید محمدزاده سوپراستار کنونی سینمای ایران رقابت کند و تصمیم دارد که بر روی فرش قرمز جشنواره های بین المللی مختلف حضور پیدا کند. عمده ی فعالیت مادر تتلو در اینستاگرام مربوط به تبلیغات در مورد کارها و حواشی امیرحسین است.

ببینید: تصاویر سریال جدید گونگ بوک که همه میگن بهتر از جومونگه!

مادر تتلو
مادر تتلو

این روزها که رسانه ها در حال بررسی حقوقی حکم امیر تتلو هستند، مادر و خواهر وی بسیار خوشبین هستند و صرفا از انرژی مثبت می گویند!

نسیم مقصودلو، که بارها از خوشبینی برای آینده تتلو گفته امروز پنجشنبه ۲۳ آذر در یک استوری عجیب مدعی شد به امید برگزاری کنسرت تتلو است.

خواهر تتلو
نسیم مقصودلو خواهر تتلو

این در حالی است که با وجود اتهامات وارده خیلی بعید است که وی حکم سبکی دریافت کند. یک وکیل در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو از احتمال مجازات سنگین برای وی گفته است و او چند روز پیش از آذربایجان به تهران منتقل شد.

مخالفان او مثل سحر قریشی به مجازات او امیدوارند و طرفدارانش که تتلیتی نامیده می شوند درخواست بخشیدن او را دارند. هنوز مشخص نیست سرنوشت امیر تتلو، این خواننده همیشه پرحاشیه چه خواهد شد. شایعات زیاد است.

برایتان جالب خواهد بود

سرنوشت عشق آلو به عبدالله در شربت زغال اخته لو رفت!

لیلا بلوکات: اولین کسی که برای نقش زلیخا انتخاب شد من بودم!

فرمانده هیاپ بیرون سریال+ عکس پسرش همه رو متعجب کرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا