;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی در خیابان های کره جنوبی + عکس

خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی: پارک مین یانگ (Park Min-young) روز ۴ مارس ۱۹۸۶(۱۳ اسفند ۱۳۶۴) در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بدنیا آمد. به گفته خودش کودکی او معمولاً بی نظیر بوده و زندگی خوبی با خانواده اش داشته‌است. از زمان کودکی علاقه به فیلم‌ها و بازیگری داشته‌است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: الهه جعفری کراش جواد نوروز رنگی بیرون از سریال چه جذابه + عکس و بیوگرافی

او در مصاحبهٔ خود با Sports Chosun درسال ۲۰۱۳ اعتراف کرده‌است که در دبستان خودش را به اندازه کافی زیبا نمی‌دانسته‌است و از آنجا که دوست داشته یک بازیگر شود، می‌خواست بی نقص به نظر برسد.

وقتی مادرش این موضوع را احساس کرده‌است، در مورد یک جراحی احتمالی با او صحبت کرده که مین یانگ کوچک نیز با آن موافقت کرده‌است او در ادامه صحبت‌های خود در این مصاحبه عنوان کرده که عمل او تنها عمل پلک چشم بوده‌است که یک عمل رایج درکشور کره به‌شمار می‌رود و عمل بینی اش به خاطر انحراف آن بوده و یه عمل پزشکی محسوب می‌شود که هر دو را زمانی که دبیرستانی بوده انجام داده‌است؛ او در مصاحبه خود تنها یک عکس از قبل عمل خود نشان داده‌است و مابقی عکس‌هایی که منتشر شده‌اند توسط مین یانگ و کمپانی اش (Namoo Actors) تأیید نشده‌است.

شاهزاده لاهی 6

این هم جالبه: زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی

پارک مین یونگ از جمله بازیگران کره ای است که در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. تعداد فالوورهای این بازیگر کره ای در حدود 12.5 میلیون نفر است. وی در اینستاگرام عکس های جدید زیادی از خودش و حرفه اش را همرسانی کرده است. در ادامه با عکس های پرنسس ناکرانگ و کیف 6100 دلاری او از برند فندی همراه باشید.

خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی 2
قیمت کیف مورد استفاده پارک می یونگ در سایت فندی

 

خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی 1 خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی 4 خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی 3

 

این مطالب هم جالبن:

شهرام لاسمی قلقلی برنامه کودک در 59 سالگی کنار همسر باکلاسش+ بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا