;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خوشگلی باران سریال آوای باران بعد از ۱۰ سال + عکس بیرون سریال

باران سریال آوای باران: در ادامه تصاویری از تغییرات فوق العاده آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران را مشاهده می کنید. آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بازیگر نقش باران سریال آوای باران دانش آموخته رشته کارگردانی است و همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است. با معرفی هنرمندان بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر یک نام احمد زارعی دارد که در مورد او میگوید:

هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

این هم جالبه: سعید راد و پسرش؛ بیشتر میخوره برادر باشن تا پدر و پسر!+ عکس

تصاویر باران سریال آوای باران

باران سریال آوای باران 8 باران سریال آوای باران 7

این هم جالبه: مرگ ماه چهره خلیلی: زندگی در لندن و شوهر فیلمبردار+ عکسهای خانوادگی!

باران سریال آوای باران 2 باران سریال آوای باران 3 باران سریال آوای باران 6 باران سریال آوای باران 5 باران سریال آوای باران 4 باران سریال آوای باران

ازدواج و همسر آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر جوان مجرد می باشد و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است البته چندین بار در فضای مجازی خبرهایی از ازدواج او منتشر میشود که همگی تکذیب شده اند و او در حال حاضر ازدواج نکرده است.

علاقه مندی های آزاده زارعی

بازیگر نقش اصغر فرشته شاعر و نویسنده قابلی هستند و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارند. خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است. به شدت فوتبالی است و طرفدار تیم استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است

شروع بازیگری آزاده زارعی

آزاده زارعی کار بازیگری را با فیلم سینمایی آمین خواهم گفت و در سال 1389 آغاز کرد و چند سال بعد در سال 92 با سریال آوای باران در نقش باران، محبوب شد.

 

این مطالب هم جالبن: 

سوزان نجم الدین بازیگر “سریال سوریه ای سرای ابریشم” پس از 26 سال، زیباتر و معروف تر+عکس و بیوگرافی

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا