;
فرهنگ و هنرموسیقی

رپ خواندن هایده با هوش مصنوعی: بانوی با استعداد رو دست همه رپرها زد!

به تازگی رپ خواندن هایده توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه مطلب رپ خواندن هایده می‌توانید فیلم رپ خواندن هایده را ببینید.

هایده متولد 21 فرورد 1321 در تهران ، خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی بود. او با صدای به ارث رسیده از مادرش و با الگو از دلکش به موسیقی روی آورد خیلی زود ازدواج کرد اما بخاطر بیماری دیابت در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

شاید بپسندید: کلیپ عروسی بهرام رادان در گرجستان را ببینید+ عکس های عروس و داماد

رپ خواندن هایده

نام اصلی اش معصومه دده بالا متولد خیابان عین الدوله تهران بود و تنها یک خوهر کوچک تر از خود بنام مهستی دارد. همانطوری که از نام خانوادگی تُرکی ایشان مشخص است پدرش اهل تبریز و مادرش از تورک های مهاجر از کشور بلغارستان بود. مادرش خانم زینب بلغاری مولودی خان سفره ها و مراسمات مذهبی بود و هایده به همراه خواهرش اغلب در کنار مادر در این مراسمات مولودی خوانی می‌کردند.

هایده در سال 1334 وقتی 13 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن سه فرزند بنام های کامران ، کیوان و یک دختر بنام خانم کیانوش شد. کامران فرزند بزرگ اش را در 14 سالگی به دنیا آورد و آن زمان آنقدر کم سن سال بود که مادربزرگش در فرزند داری به او کمک می‌کرد.

این دو خواهر بخاطر صدای دل نوازی که داشتند تشویق شدند وارد عرصه موسیقی شوند به همین خاطر ابتدا به کلاس های موسیقی اکبر گلپایگانی رفتندبه این ترتیب سال 1342 مهستی به پرویز یاحقی و مدتی بعد هایده به علی تجویدی معرفی شدند تا مسیر یادگیری را حرفه ای طی کنند.

رپ خواندن هایده

در ادامه می‌توانید فیلم رپ خواندن هایده را مشاهده کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا