;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

زهره حمیدی بازیگر شناخته شده ی سینما و تلویزیون روز گذشته با انتشار ویدئویی در صفحه ی اینستاگرامش اعلام کرد به بیماری سرطان دچار شده است. این بازیگر ۶۶ ساله همچنین گفت که سرطان او از نوع پانکراس است و او به تازگی متوجه بیماری خود شده است.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی با نام واقعی زهره ربیعی مطمئن، متولد سال ۱۳۳۶ در اراک و دارای دیپلم رشته اقتصاد است. بازیگری را از سال ۱۳۷۱ زمانی که ۳۳ سال داشت با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد که در این فیلم نقش اول را برعهده داشت. او بازی در تلویزیون را هم در سال ۱۳۷۴ با سریالی به نام «کاراگاه» ساخته ی حسن هدایت شروع کرد.

جالب است ببینید: مراد یالنیز در سریال ترکی حلالم کن رو یادته؟ الان چقدر خوشتیپ شده + عکس

زهره حمیدی

مربیگری مهدکودک

بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم، بعد از گذراندن آزمونی به مدیریت یک مهدکودک انتخاب شدم و 2 سال مدیر مهدکودکی خصوصی بودم. سر کار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود، به ویژه این که این تنها شغلی بود که می توانستم بچه هایم را با خودم ببرم و از کنار هم بودن، لذت ببریم.

زهره حمیدی درباره ی نحوه ی ورودش به عرصه ی بازیگری گفته:

خیلی اتفاقی و تصادفی وارد بازیگری شدم. البته همیشه به بازیگری علاقمند بودم و دوستانی هم در خانه هنر داشتم که باهم در ارتباط بودیم. در نهایت به پیشنهاد و تشویق یکی از دوستانم به نام خانم منیژه حکمت که الان تهیه کننده و کارگردان موفق سینما است وارد این عرصه شدم.

بازی در سریال «بهشت گمشده» در سال ۱۳۷۵ و به ویژه سریال «تولدی دیگر» در سال ۱۳۷۷ از جمله آثاری بودند که او را به بازیگری شناخته شده تبدیل کردند. او طی سال های فعالیت خود در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش آفرینی کرده است.

طرفداران جومونگ ببینید: عکس های جذاب بانو هیآپ سریال جومونگ: باورت نمیشه بچه اش دو برابر خودش باشه!

ازدواج زهره حمیدی

زهره حمیدی 2

این مطلب هم جالبه: ارسطو نوابی پسر الهام چرخنده آبروی مادرش را در اینستاگرام برد+عکس

زهره حمیدی در سن ۱۶ سالگی ازدواج کرد. او بعد از ازدواج و پیش از ورودش به حرفه ی بازیگری به عنوان مربی مهد کودک مشغول کار شد. به گفته ی خودش تا سن ۲۲ سالگی صاحب ۴ فرزند، ۲ دختر و ۲ پسر شد. یک پسر و یک دخترش، حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می کنند و یک دختر دیگرش، بیتا ساکن ایران است.

او پسری هم به نام حامد داشت که در ۲۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت. به گفته ی زهره حمیدی، پسرش حامد که به بدنسازی مشغول بود، مصرف داروهای حجم و عضله سازی روی قلبش تأثیر گذاشته بود. همچنین به گفته ی زهره حمیدی او اولین بار در ۳۶ سالگی نوه دار و مادربزرگ شد.

مادربزرگ شدن در 36 سالگی

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در 36 سالگی مادربزرگ شده، حتما برایش باورنکردنی است. چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته و جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند. اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

 

برایتان جالب خواهد بود

شباهت بی نظیر دختر رضا رشیدپور به عمه اش | عکس جدید دختر مجری مشهور برای اولین بار

نانسی عجرم خواننده لبنانی با لباس قرمز در قلب عربستان

چهره جدید دختر رامبد جوان+ عکس

سرنوشت بازیگران سریال پزشک دهکده بعد از 30 سال+ عکس

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خدا همه مریضان را شفا مرحمت نموده و این بانو را نیز به لطف و عنایت خود شفا عاجل مرحمت نماید.امین یا رب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا