;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ستاره هایی که زمانی زندگی سختی داشته و فقیر بوده اند

ستاره های فقیر: شانس تبدیل شدن به یک سلبریتی ثروتمند و بسیار محبوب، بستگی زیادی به پیشینه خانوادگی و ثروت شما دارد. به عنوان مثال، آدام لوین، خواننده اصلی گروه Maroon 5، این شانس را داشت که پدری داشته باشد که یک زنجیره خرده فروشی تاسیس کرده است. پدر بیل گیتس  به تنهایی یک وکیل موفق، ثروتمند و رهبر مدنی بود. از سوی دیگر، تعداد معدودی از آدم های مشهور اتفاقا در فقر بزرگ شده اند و در اثر یک معجزه استعدادهای آن ها فرصت بروز پیدا کرد.

در این قسمت از فرهنگ و هنر 8 چهره را مشاهده می کنید که از صفر به صدها میلیون دلار رسیدند.؛ درباره شان در وب سایت گفتنی بخوانید.

همچنین بخوانید: 6 سلبریتی مشهور که از خالکوبی خود پشیمان هستند!

ستاره های فقیر

جی زی

ستاره های فقیر_ جی زیرپر Jay-Z برای تقریبا 2 دهه در معامله های بزرگی بوده است. او بخشی از مالکیت بروکلین نتز در NBA را به عهده دارد، صاحب یک خط لباس، یک شرکت ضبط و تعداد بی شماری از موفقیت‌ها است. او با بیانسه ازدواج کرده است؛ اما در حالی که جی زی امروز 800 میلیون دلار ارزش دارد (به اضافه ربع میلیارد دلار دیگر اگر دارایی خالص همسرش را هم در نظر بگیریم)، ​​زمانی که او در محله بروکلین بزرگ می شد، کراک می فروخت تا زندگی خود را تامین کند.

 

امینم

ستاره های فقیر_ امینم

زمانی که امینم (مارشال مترز) کودک خردسالی بود، والدینش در یک گروه کوچک به نام Daddy Warbucks بودند و در هتل‌های شهرهای دورافتاده در مونتانا و داکوتا اجرا می‌کردند. پدرش خانواده را ترک کرد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد، و امینم و مادرش اغلب از شهری به شهر دیگر در میسوری و میشیگان نقل مکان می‌کردند و سرانجام در دیترویت مستقر شدند، جایی که آنها در میان تنها خانواده‌های سفیدپوست در منطقه اکثریت سیاه‌پوست شهر بودند. امینم به دلیل نمرات ضعیف و فرار از مدرسه سه بار در کلاس نهم عقب نشینی کرد. او در 17 سالگی مدرسه را رها کرد و برای تامین مخارج زندگی خود و مادرش چندین شغل عوض کرد. این روزها او با دارایی خالص 230 میلیون دلاری زندگی لوکسی دارد.

جیم کری

ستاره های فقیر_ جیم کری

کری در حومه تورنتو بزرگ شد و در یک مقطع زمانی والدینش مشکلات مالی جدی را تجربه کردند تا آنها را برای مدتی بی خانمان کنند. آنها در یک ون فولکس واگن و حتی در چادرهای پارک محلی در امتداد سواحل دریاچه انتاریو زندگی می کردند. کری و برادرش جان در نوجوانی به عنوان نگهبان و سرایدار در یک کارخانه تولید لاستیک کار می کردند و شیفت های 6 بعد از ظهر تا 2 بامداد را انجام می دادند. در نهایت، جیم متوجه شد که برای امرار معاش از طریق استندآپ کمدی چیزهایی لازم است. او به پدرش قول داد که به محض اینکه ثروتمند شد، چکی یک میلیون دلاری برای او بنویسد. متأسفانه، کری بزرگ، درست زمانی که پسرش شروع به معروف شدن در فیلم ها کرد، بر اثر سرطان ریه درگذشت. اما او به قول خود وفا کرد. او یک چک یک میلیون دلاری نوشت و در تابوت پدرش گذاشت.

ستاره های فقیر

جی کی رولینگ

افراد مشهور فقیر_ جی کی رولینگ

در نوجوانی، نویسنده آینده رمان های هری پاتر باید با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کرد. مادرش با بیماری ام اس دست و پنجه نرم می کرد و رابطه تیره ای با پدرش داشت. زندگی بزرگسالی او نیز پرتلاطم بود زیرا او ازدواج نادرست و یک طلاق را پشت سر گذاشت و مجبور شد دختری را به تنهایی بزرگ کند. او حتی مجبور شد برای مدتی از رفاه زندگی کند. اما اکنون که او معادل 700 میلیون دلار در حساب بانکی خود دارد، پول دیگر مشکلی نیست.

دالی پارتون

افراد مشهور فقیر_ دالی پارتون

پارتون در روستایی تنسی بزرگ شد و در یک کابین یک اتاقه به همراه والدین و 13 خواهر و برادرش زندگی می‌کرد. پدرش – که بی سواد بود اما پارتون او را مردی بسیار باهوش و اهل تجارت توصیف کرد – به دکتری که او را به دنیا آورد آرد ذرت غرامت داد. مادرش آهنگ می خواند و داستان های عامیانه می گفت، که الهام بخش پارتون برای شروع اجرا در سن 10 سالگی بود. او حدود 500 میلیون دلار ثروت انباشته کرده است و در سن 74 سالگی همچنان در موسیقی کانتری بسیار مرتبط است و در مجموع 51 آلبوم استودیویی منتشر کرده است.

نیکی میناژ

افراد مشهور فقیر_ نیکی میناژ

اونیکا تانیا ماراج در ترینیداد و توباگو از پدری که مدیر مالی بود و مادری که معتقد و خواننده انجیل محسوب می شد به دنیا آمد. اما روند تربیت او آنطور که باید به آرامی پیش نرفت. پدرش خشن بود و مشکل سوءمصرف مواد داشت، حتی وقتی میناژ پنج ساله بود خانه آنها را از عصبانیت به آتش کشید. او به برانکس نقل مکان کرد و پتانسیل بالایی در هنرهای نمایشی داشت، اما نتوانست حرفه بازیگری را شروع کند. میناژ در دوران نوجوانی اظهار داشته است که از حداقل 15 شغل – از جمله شغل پیشخدمت در Red Lobster – اخراج شده است، زیرا او نسبت به مشتریانش خیلی مودب نبوده است. او به عنوان یک خواننده رپ بسیار موفق تر است و تاکنون 80 میلیون دلار به دست آورده است.

ستاره های فقیر

جاستین بیبر

افراد مشهور فقیر_ جاستین بیبر

والدین بیب که در نوجوانی او را داشتند، هرگز ازدواج نکردند. در نتیجه، جاستین در خانه های کم درآمد بزرگ شد که توسط مادرش پتی بزرگ شد اما همچنان با پدرش جرمی در تماس بود. در حالی که پتی برای گذران زندگی یک سری مشاغل کم درآمد داشت، بیبر معدل 4.0 را در مدرسه حفظ کرد و سازهای مختلفی را آموخت. او زمانی موفقیت بزرگ خود را بدست آورد که تهیه کننده رکورد، اسکوتر براون، که در حال جستجوی ویدیوها در یوتیوب بود، در واقع روی جاستین در حال اجرای آهنگ کاور Usher کلیک کرد. بیبر اکنون 300 میلیون دلار ارزش دارد.

سلنا گومز

افراد مشهور فقیر_  سلنا گومز

سلنا گومز عشق سابق جاستین بیبر نیز در خانواده ای نه چندان پایدار بزرگ شد. مادرش او را در سن 16 سالگی به دنیا آورد و زمانی که گومز پنج ساله بود والدینش از هم جدا شدند. مادرش سه شغل کار می‌کرد و سلنا به یاد می‌آورد که گاهی اوقات مجبور می‌شد برای بنزین زدن در ماشین به دنبال خانه می‌گشت. او اولین بار با حضور در برنامه کودک بارنی و دوستان وارد بازیگری شد و از آن زمان تاکنون یک بازیگر، خواننده و طراح مد موفق بوده است. دارایی خالص او در حال حاضر 75 میلیون دلار است.

 

لینک های مرتبط:

امیلیا کلارک به دلیل سکته مغزی بخش هایی از مغز خود را از دست داده

سلبریتی های مجرد: 7 زن مشهور که باور نمی کنید مجرد باشند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا