;
سینمافرهنگ و هنر

پیشنهاد گفتنی: سریال کره ای دکتر چا؛ زنی که از خانه داری به ستوه آمده و دوباره عاشق می شود!

سریال کره ای دکتر چا: داستان درباره زنی به نام چا جونگ سوک که بعد از ازدواج به شغل پزشکی اش ادامه نمی دهد و خانه دار می شود. بعد از 20 سال تصمیم می گیرد که پزشکی را شروع کند.
چا جونگ سوک با سئو این هو که به عنوان جراح ارشد در یک بیمارستان دانشگاهی کار می کند ازدواج کرده است. او شخصیتی سختگیر، حساس و دقیق دارد. چا یونگ سوک در 20 سال گذشته یک خانه دار تمام وقت بوده است و در طول سال های رزیدنت پزشکی حرفه خود را به عنوان یک پزشک کنار گذاشته است. بعد از این همه سال، او تصمیم می گیرد دوره دستیاری پزشکی خود را دوباره شروع کند.

آیا داستان پزشکی است؟

اگر چه برخی ممکن است ژانر پزشکی را بپسندند اما سریال کره ای دکتر چا بیش تر از آن که در محیط بیمارستان و اصطلاحات پزشکی بگذرد، عاشقانه، کمدی و خانوادگی ست. از این رو برای بسیاری از مخاطبان مهیج و سرگرم کننده است.

آیا داستان عاشقانه است؟

سریال کره ای دکتر چا1: خلاصه سریال

بله، سریال کره ای دکتر چا حول محور زنی 46 ساله می چرخد که از خانه داری به ستوه آمده و می خواهد درسش را ادامه دهد. در این مسیر همسرش مشوق او نیست و رازهایی درباره اش برملا می شود که او را از زندگی دلسرد می کند از جمله خیانت… او به عنوان رزیدنت در بیمارستان شروع به کار می کند و با پروفسور جوان و مجردی آشنا می شود که در آمریکا درس خوانده و زندگی او را دچار تحول می کند.

چا جونگ سوک حالا میان دو راهی می ماند، آیا او باید زندگی جدیدی را شروع کند و سختی های طلاق را به جان بخرد یا اینکه با مردی زندگی کند که او را دوست ندارد؟

اطلاعات بیش تر درباره سریال:

سریال Doctor Cha با نام فارسی دکتر چا محصول سال 2023 می باشد. این سریال به کارگردانی Kim Dae Jin و نویسندگی Jung Yeo-rang ساخته شده است. در این سریال هنرمندانی همچون Kim Mi-Kyung,Uhm Junghwa,Kim Byeong-cheol به ایفای نقش می پردازند. سریال دکتر چا در ژانر

کمدی ، درام و پزشکی ساخته شده است. این سریال از شبکه TVING, tvN پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =

دکمه بازگشت به بالا