;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سلبریتی های فقیر که در گذشته بی خانمان بودند!

سلبریتی های فقیر: هزینه های چند میلیون دلاری، عمارت های بزرگ، پارکینگ برای ده ها یا حتی صدها اتومبیل، جت های شخصی، اینها ویژگی های زندگی یک ستاره مشهور هالیوود است و دشوار است تصور کنید که برخی از این هنرمندان مجبور بودند شب را در پناهگاه ها و حتی در نیمکت های پارک های عمومی بگذرانند. در این مقاله لیستی از سلبریتی هایی که از طریقی دشوار راه خود را به موفقیت و رفاه پیموده اند را آورده ایم.

سلبریتی های فقیر: سیلور استالونه

تعداد کمی از مردم می دانند که سلبریتی مشهور و نامزد دریافت دو بار جایزه اسکار برای فیلم راکی و قبل از اینکه بازیگر نقش راکی ​​بلبوای معروف شود، سیلوراستالونه به سختی گذران زندگی می کرد و شب ها را با ملوانان محلی در بندر می خوابید.

سلبریتی های فقیر1

سلبریتی های فقیر: هیلاری سونک

در حال حاضر علاوه بر جوایز گلدن گلوب در یکی از قفسه های عمارت هیلاری در هالیوود دو جایزه طلایی اسکار موجود است
اما در دهه ۱۹۸۰، هنگامی که با مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد، آنها به اندازه کافی غذا برای خوردن نداشتند، و گاهی اوقات مجبور بودند در صندلی عقب ماشین بخوابند.

سلبریتی های فقیر2

سلبریتی های فقیر: دانیل کریگ

چه کسی تصور می کرد که کریگ شب ها را در پناهگاه های تنگ و تاریک لندن میگذراند، زیرا او نمی توانست حتی یک اتاق را اجاره کند.

سلبریتی های فقیر3

سلبریتی های فقیر: هالی بری

با توجه به ممنوعیت مادر، هالی بری، بازیگر زن در ۲۰ سالگی، در یک کیسه خواب مسافرتی و در جستجوی ماجراجویی به شیکاگو رفت.صاحب آینده جایزه اسکار اغلب مجبور بود شب ها را در فضای باز بخوابد.

سلبریتی های فقیر4

سلبریتی های فقیر: جیم کری

وقتی جیم ۱۲ ساله شد، پدرش کار خود را از دست داد،پدر و مادر او نمی توانستند وام مسکن را برای خانه پرداخت کنند.در نوجوانی، کری مجبور بود در یک کارخانه که رینگ و لاستیک تولید می کرد کار کند.

سلبریتی های فقیر5

سلبریتی های فقیر: جنیفر لوپز

ستاره آینده فیلم “سلنا” در ۱۸ سالگی بخاطر اختلاف شدید با خانواده‌ از خانه بیرون زد .پدر و مادر جنیفر تصمیم او برای بازیگری را احمقانه می‌دانستند.جنیفر مدتی را در لابی هتل ها می گذراند.

سلبریتی های فقیر6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا