;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر چند تاش رو می دونستی؟+ عکس

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر

یوسف پیامبر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی بر پایهٔ داستان زندگی یوسف مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که در ۴۵ قسمت از ۷ تیر ۱۳۸۷ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال سال‌های بعد نیز از شبکه آی فیلم بازپخش شده است. از جمله بازیگران این مجموعه، مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت و جعفر دهقان هستند.

این هم جالبه: پسر پانته آ بهرام فرزانه سریال دلدادگان + عکس

داستان سریال یوسف پیامبر یا یوزارسیف

داستان این سریال از این قرار است که زمانی که یعقوب، مردمان بنی‌اسرائیل را به یکتاپرستی خوانده و از پرستش خدایان مختلف انذار می‌دهد؛ خدا، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف را به وی عطا می‌کند که چهره‌ زیبایی دارد. یوسف در کودکی رؤیایی می‌بیند که در آن خورشید، ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند.

یعقوب که این رؤیا را می‌شنود به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقهٔ پدرشان نسبت به یوسف حسودی می‌کردند، او را به چاه می‌اندازند و در حضور یعقوب مدعی می‌شوند که یوسف را گرگ خورده است و پیراهن خونی جعلی را به یعقوب نشان می‌دهند. پس از مدتی کاروانی او را از چاه درآورده و به عزیز مصر، پوتیفار، می‌فروشند و پوتیفار او را به عنوان غلام به همسرش زلیخا هدیه می‌دهد.

زلیخا شیفته یوسف می‌شود و زمانیکه زلیخا از او خواست با او وارد بستر شود یوسف فرار کرد. پوتیفار فرا می‌رسد و تمام تقصیرات گردن یوسف می‌افتد و یوسف به زندان می‌رود و هشت سال آنجا می‌ماند؛ اما به واسطهٔ یکی از دوستان خود در زندان که مدت‌ها پیش آزاد شده و به پادشاه مصر آمنهوتب خدمت می‌کند به کمک علم تعبیر خواب، خوابِ فرمانروا را تعبیر کرده و با خِرَد خود به یکی از نزدیکان به فرمانروا تبدیل شده و پس از مرگ پوتیفار عزیز مصر می‌شود.

سرانجام پس از سال‌ها دوری، یوسف طی یک معجزه زلیخای پیر را به زلیخای جوان و زیبا تبدیل و با او ازدواج می‌کند؛ و بالاخره پس از سی و چند سال دوری، پدرش را پیدا کرده و او را با خود به مصر می‌برد.

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر

در ادامه فرهنگ و هنر مجله گفتنی به سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر پرداخته ایم. تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

سوتی شماره یک

این سوتی مربوط به قسمنت 41 و ملاقات حضرت یوسف و برادرش بنیامین است. در سکانس های محتلف یوسف هیچ خال سیاهی در دست چپش ندارد. اما زمانی که بنیامین صحبت از خال سیاه می کند، خال در دست چپ یوسف ظاهر می شود.

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر1 سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر2 سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر3

سوتی شماره دو

این سوتی نیز مربوط به قسمت 41 و آمدن برادرن یوسف برای گرفتن گندم است. در تصویر شاهد عبور اتومبیل در پس زمینه هستیم.

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر4

سوتی شماره سه

اسن سکانس مربوط به مرگ بوتیفار است. در حالی که افراد در صدد انتقال جسد وی به ان سوی نیل و سرزمین مردگان هستند، شما تعدادی از افراد را سوار بر قایق موتوری می بنید. احتمالا این افراد از دست اندرکاران سریال هستند.

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر5

برایتان جالب خواهد بود

ویدیوی پر بازدید سحر قریشی و رابطه وحشتناک با تتلو

سوتی وحشتناک سریال جومونگ که باورت نمیشه+فیلم

عکسای ناب عصر قاجار؛ از عکس دسته‌جمعی تریاکی‌ها تا آرایش عروس خردسال

سکانس مستهجن هزارپا که سانسور شد: ورود کودکان ممنوع!

بازیگر قصه های مجید پست سیاسی گرفته+ عکس های جالب

بازیگران ایرانی که خواهر و برادر هستند+ عکس های جالب

بهنوش طبابایی خانم بازیگر معروف کره ای شد+ عکس قبل و بعد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا