;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش ادریس در نون خ که دختر واقعیش هم خیلی خوشگله+ عکسهای خانوادگی

سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس در نون خ متولد مهر ۱۳۴۴ در کرمانشاه، بازیگر و کارگردان است. با تئاتر شروع کرد تا این که وقتی ۳۵ ساله بود در عرصه کارگردانی تئاتر درخشید اما شهرت اصلی او با شخصیت ادریس سریال نون خ شروع شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سیروس سپهری و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: روابط عاشقانه بازیگر نقش دونگی + عکس های جذاب

بیوگرافی سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس در نون خ

فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۵۷ وقتی ۱۳ ساله بود با نمایش «چوب بدستهای ورزیل» نوشته غلامحسین ساعدی آغاز کرد. او حالا در بیش از ۴۰ اثر نمایشی در کرمانشاه تجربه بازیگری دارد.

سیروس سپهری2

این هم جالبه: سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال مثل روباه خوشگل شده!+ تصاویر

کارگردانی تا درخشش سیروس سپهری

از سال ۱۳۷۹ در قامت کارگردان تئاتر شروع به کار کرد سپس بعنوان نویسند تاکنون بالغ بر ۱۵ اثر را بروی صحنه برده است. یکی از کارهای مطرح و نمایش «رویای کودکانه» می باشد که روایت زندگی پسر نوجوانی از خانواده مرفه می باشد که تصادفا با مرد نابینای گل فروشی آشنا می شود و از طریق او به کودکان کار می رسد و با واقعیت های جدید در زندگی مواجه می شود.

سیروس سپهری و شهرت با نون خ

سپهری در سال ۱۳۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی همشهری خود سعید آقاخانی جلوی دوربین رفت و با نقش ادریس حسابی دیده شد. خودش در مورد نقش اش می گوید: ادریس شخصیتی بود بسیار پایبند به خانواده که دغدغه فرزندانش را دارد و همیشه در تلاش برای معاش است. من خیلی با این شخصیت احساس قرابت می کنم و آن بخش خانواده دوستی و علاقه به فرزندان در من هم وجود دارد.

سیروس سپهری و بازی در کار آقاخانی

فکر می کنم هر بازیگری اعم از حرفه ای و غیر حرفه ای آرزو دارد با آقا سعید آقاخانی کار کن، به این دلیل که ایشان بشدت انسان مهربانی است. بازی در کار ایشان یک اتفاق بزرگ و یک شانس خیلی خوب برای من بود.

ازدواج سیروس سپهری

سیروس سپهری برعکس نقش خود در سریال نون خ که ۱۱ فرزند دارد در واقعیت ثمره زندگی اش یک دختر بنام کیانا است که راه پدر را پیش گرفته و کار تئاتر می کند.

سیروس سپهری1
سیروس سپهری و دخترش

این هم جالبه: عکس خانوادگی بازیگران نون خ با همسر و فرزندان واقعیشون!

سیروس سپهری3

کردستان قلب ایران است

کردستان در یک جمله قلب ایران است و یا بهتر بگویم سینه ستبر ایران است ! شما اگر نقشه را نگاه کنید به شکل سینه در مقابل دشمن و هجوم قرار گرفته است. همیشه در بزنگاه های تاریخ ! علم دفاع از ایران را به دست گرفته و جانانه از آن دفاع کرده است.

شخصیت روانی

من کلا چالش را در بازیگری دوست دارم و هر آنچه در ذهنم بوده تا امروز اتفاق افتاده است ، اما الان دوست دارم یک شخصیت روانی را بازی کنم.

سیروس سپهری 4

کرونا و تعطیلی تئاتر

وقتی که کرونا آمد به مرور مخاطب تئاتر کمتر شد تا جایی که سالن ها را تعطیل کردند. بعدا بچه ها به مرور زمان آمدن و یکسری خلاقیت ها به خرج دادند تا شاید مخاطب را دوباره به سالن ها بکشانند که آن هم به بن بست خورد.

از زندگی ام راضی ام

من دوستی دارم که پزشک است و شرایط مالی ایده آلی دارد و دوست دیگر از مقامات ارشد نطامی است که از بچکی با هم بودیم. همیشه وقتی به من زنگ می زنند غبطه شرایط من را می خورند و می گویند خوش به حالت که دنبال دلتان رفتید. من از این که هستم راضی ام، خدا را شکر زندگی خوب، دختر گل و همسر مهربانی دارم.

سیروس سپهری 5

خواننده مورد علاقه سیروس سپهری

موسیقی همه زندگی من است و بخش زیادی از زندگی هنری ما موسیقی است که اگر نباشد یک چیزی کم دارند ، خواننده مورد علاقم روح الله خالقی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا