;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس مادر دیبا زاهدی که انگار همسن و سال اند + بیوگرافی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی متولد هفتم آذرماه سال 1368 در شهر تهران است. از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بوده و از هشت سالگی در تئاترهای دانش‌آموزی فعالیت داشته است.
خانواده او در ابتدا معتقد بودند که اگر به سمت بازیگری برود، تحصیلاتش زخمی خورده ولی با تلاش فراوان، دیبا توانست خانواده را متقاعد کند.
با این حال، به دلیل عدم پشتیبانی خانواده، در دانشگاه آزاد رشته مهندسی معماری را انتخاب کرد ولی همواره در طول دوران تحصیل، به دنبال کلاس‌ها و برنامه‌های بازیگری بوده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

خیلی جالبه از دست ندین:  عکس خانوم بزرگ 62 ساله و خانوم کوچیک 54 ساله بیرون سریال پس از باران

دیبا زاهدی و مادرش

این مطلب هم جالبه: عکس های جدید پارک مین یونگ در سریال جومونگ 3 + بیوگرافی

تئاتر دانش‌آموزی

دیبا زاهدی اولین بار در تئاتر دانش‌آموزی در سن ۸ سالگی بازی کرد. هرچند خانواده‌اش مخالف این اقدام بودند، اما او سعی کرد نمرات خوبی بگیرد تا مانع فعالیت‌های هنری‌اش نشود.

سپس در جلسات و کارگاه‌های مختلف، تجربه بازیگری کسب کرد، اما به شیوه‌ای حرفه‌ای‌تر، در کلاس‌های آموخته‌شدگان همچون حمید سمندریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، اساس‌ها و اصول این هنر را یاد گرفت.

ازدواج دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگر محبوب کشورمان هنوز ازدواج نکرده است.

اولین فیلم سینمایی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی اولین بار با بازی در فیلم پنج ستاره به دنیای سینما راه یافت و در اولین تجربه بازیگری اش توانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد.

این بازیگر جوان در اولین تجربه بازیگری اش در نقش دختر دانشجویی که توان مالی ندارد ایفاگر نقش اصلی قصه شد. مریم برای تامین هزینه های دانشگاه مجبور است که در کنار مادرش در یک هتل کار کند و این حضور او با ماجراها و مشکلات فراوانی در ادامه داستان برایش همراه خواهد بود.

دیبا زاهدی در فیلم پنج ستاره با بازیگرانی چون شهاب حسینی، شیرین بینا، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، بهناز جعفری، لیلا بلوکات، امید روحانی و … همبازی بود.

دیبا زاهدی و سریال گناه فرشته

دیبا زاهدی در نمایش خانگی هم آثاری دارد. بازی او در سریال جذاب آقازاده در سال 1399 بیشتر از هر کار او در سریال های مشابه خانگی دیده شد . جدیدترین کار او در نمایش خانگی گناه فرشته است که کاراکتری متفاوت را ایفا می کند.

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، فرید سجادی‌حسینی، پردیس پورعابدینی، مهدی سلطانی، آشا محرابی و دیبا زاهدی بازیگران اصلی این سریال هستند.

فیلم های سینمایی دیبا زاهدی

  • 1398 لامینور کارگردان داریوش مهرجویی
  • 1397 تیغ و ترمه کارگردان کیومرث پوراحمد
  • 1395 اگزما کارگردان مهران مهدویان
  • 1395 آزاد به قید شرط کارگردان حسین شهابی
  • 1395 توچال کارگردان محمد آهنگرانی
  • 1394 بادیگارد کارگردان ابراهیم حاتمی کیا
  • 1394 سایه کارگردان مسعود نوابی
  • 1392 پنج ستاره کارگردان مهشید افشارزاده

 

برایتان جالب خواهد بود

عکس جدید خانواده الناز شاکردوست

تصاویر جدید عاطفه باقری زن رحمت در سریال پایتخت!

لیندا کیانی از شوهرش رونمایی کرد؛ چه خانواده ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا