;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی | از اصالت ترک قشقایی تا خانواده پرجمعیت 7 نفره!

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی: لیلا اوتادی در فضای مجازی به لحاظ ظاهری معمولاً با اسکارلت جوهانسون، بازیگر هالیوودی مقایسه می‌شود. اوتادی در مصاحبه ای جدید گفت که از این بابت خوشحال است و افتخار می کند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ریحانه پارسا به ایران برگشت: تغییرات ظاهری ریحانه پارسا از گذشته تا امروز!

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران بازیگر و شاعر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار بازیگری را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد. او در کنار بازیگری به عنوان طراح داخلی و سفیر بهزیستی و سفیر آزادی زندانیان نیز بسیار فعال است.

اعضای خانواده لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (Leila Otadi) در شهر تهران و در یک خانواده تورک زبان به دنیا آمده است و سه خواهر و یک برادر دارد و می گوید اصالتا تُرک قشقایی هستم.

عکس های شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر آمریکایی2
شباهت لیلا اوتادی به بازیگر خفن آمریکایی اسکارلت جوهانسون

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر آمریکایی1

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال هر از گاهی تصویر او با طرفدارانش بعنوان همسرش پخش می شود که صحت ندارد. مدتی هم شایعه شده بود با حسین مهری ازدواج کرده که خبر کذب بود.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =

دکمه بازگشت به بالا