;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی خصوصی شیدا یوسفی مرجان سریال نون خ+ عکس های بیرون سریال

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر و منشی صحنه سابق است. بازی او در نقش مرجان سریال نون خ باعث دیده شدن بیشتر وی شده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی شیدا یوسفی و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: همسران واقعی سلنا گومز و دخترش+ عکس

بیوگرافی شیدا یوسفی

نام :شیدا

نام خانوادگی:یوسفی

تاریخ تولد:20 آذر 1365

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت :سینما، تئاتر و تلویزیون

پیشه :بازیگر، کارگردان و منشی صحنه

مدرک تحصیلی :لیسانس کارگردانی

سال های فعالیت :1385 تاکنون

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که فعالیت اش را از منشی گری پشت صحنه شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. خانم یوسفی به عنوان کوچکترین فرزند خانواده در تهران به دنیا آمده است.

شیدا یوسفی5

دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد و پدرش نقاش و نوازنده ساز ضربی بوده و او را تنها مرد زندگی می داند. بچه که بودم خیلی شیطون و شرور بودم تا جایی که همیشه شاکی بودم چرا اسمم باید شیدا باشد ! دوست داشتم اسمم حمید باشد.

این هم جالبه: عکس های مدلینگ بهار قاسمی بازیگر بوکسور!

شروع دستیاری شیدا یوسفی

سال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد. بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه بعنوان برنامه ریز اولین تجربه خود را با فیلم سه نفر روی خط به کارگردانی خسرو ملکان در سال ۱۳۸۹ بدست آورد. بازیگرانی همچون مهران غفوریان، زیبا بروفه و بهنوش بختیاری در این اثر حضور داشتند.

شیدا یوسفی2

تجربه منشی گری شیدا یوسفی

او سال ۱۳۸۹ هم با فیلم چگونه میلیادر شدم با حضور چهره هایی چون فتحعلی اویسی و مریم امیرجلالی وارد عرصه منشی گری پشت صحنه شد.

تجربه بازیگری شیدا یوسفی

اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۲ ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد و در این کار نیز دستیار کارگردان بود. بازی در قاب تلویزیون را سال ۱۳۹۷ با سریال بچه مهندس شروع کرد سپس با نقش نگین سریال شبکه خانگی ممنوعه مورد استقبال قرار گرفت.

این هم جالبه: عکس بامزه و زیرخاکی از کودکی سحر دولتشاهی را دیدی؟!

شیدا یوسفی3

تئاتر و ازدواج شیدا یوسفی

در عرصه تئاتر نیز بتازگی حضور جدی دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. به قول دوستانش مجلس به دست بگیر است تا جایی که وقتی وارد جمعی می شود همه می گن سکوت شیدا یوسفی آمد. او همچنین فوتبالی بوده و طرفدار تیم پرسپولیس می باشد.

دوست صمیمی

یک چیزی که از متین ستوده همیشه تو ذهنم می آید اینه که حتی اگر بخاطر مشغله کاری مدت زیادی همو نبینم عمق رابطمون خیلی زیاد است. اگر هر جایی و هر نقطه ای موردی برام پیش بیاد و اگر به متین زنگ بزنم خودش را سریع می رساند.

درصد امید به زندگی من واقعا خیلی زیاد است ، و اینکه خوشم نمیاد از اینکه خط زندگی همیشه روی خط ممتد باشد، جذابیت های زندگی به این فراز و فرودهاست. اما قطعا تحت تاثیر احساسات قرار می گیرم و شاید دچار استرس بشم اما سریعا خودم را جمع می کنم تا ببینم چیکار باید کرد.

این هم جالبه: خاله کوچیک رهی “سرزمین مادری” الان 26 سالش شده +عکس های جدید

شیدا یوسفی4

علاقه به پزشکی

من واقعا از اول هم میدونست این رشته و این فضا و این کار را دوست داشتم ولی بعضی وقت ها به پزشک شدن فکر می کنم. به خودم می گم من این همه درس خواندم برای کنکور و رتبه دو رقمی آوردم می توانستم مثلا پزشکی هم بخوانم.

شیدا یوسفی 4

کارگردانی

یک قدم تا خدا – ۱۳۸۵
برنامه ریز
سه نفر روی یک خط – ۱۳۸۹
دستیار کارگردان
سه نفر روی یک خط – ۱۳۸۹

منشی صحنه

یک قدم تا خدا – ۱۳۸۵
بوی گندم – ۱۳۸۹
چگونه میلیاردر شدم – ۱۳۸۹
پارادایس – ۱۳۸۹
آقای الف – ۱۳۹۱
رسوایی – ۱۳۹۱
گهواره‌ای برای مادر – ۱۳۹۱
هیچ کجا هیچ کس – ۱۳۹۱
نقش نگار – ۱۳۹۲
یاسین – ۱۳۹۲
رگ خواب – ۱۳۹۴

سریال ها

بچه مهندس – ۱۳۹۶
کامیون – ۱۳۹۷
سلام آقای مدیر – ۱۳۹۷
نون خ (فصل ۱ و ۳) – ۹۹ – ۱۳۹۸

شبکه خانگی

ممنوعه – ۱۳۹۷
شب‌ های مافیا – ۱۳۹۹
ملکه گدایان – ۱۴۰۰
ناتو – ۱۴۰۲
عقرب عاشق – ۱۴۰۲
تی‌ ان‌ تی – ۱۴۰۲

سینمایی

آستیگمات – ۱۳۹۷
ناچاری – ۱۳۹۹
ماتک مخملی – ۱۳۹۹
سووشون – ۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا