;
فرهنگ و هنرهنرمندان

طلاق پژمان بازغی از همسرش مستانه مهاجر حقیقت دارد؟

طلاق پژمان بازغی: پژمان بازغی از مستانه مهاجر جدا شد. طلاق این بازیگر جنجالی شده است. طلاقی پژمان بازغی از مستانه مهاجر باعث تعجب همه شد. جدایی شوکه کننده بازیگر معروف از همسرش این روزها موضوعی است که همه درمورد آن صحبت می‌کنند. جدایی پژمان بازغی از مستانه مهاجر بسیار تعجب آور است.

مستانه مهاجر و پژمان بازغی طلاق گرفته اند؟

طلاق پژمان بازغی: زندگی مشترک پژمان بازغی و مستانه مهاجر با وجود یک فرزند دختر در آخر به جدایی می رسد. و اکنون مسیر جدایی را برای ادامه فعالیت هنری خود در نظر گرفته اند. از سال 1399 خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در جاهای خارج از منرتشر می‌شود کذیب دو طرف فرانموش می‌شد.

در نهایت، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر دست به دست شد و در نهایت با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی شان موقتا خبر جدایی و طلاق کردند ولی به صورت رسمی هیچ صحبتی در این باره نداشتند.

مستانه مهاجر طی مصاحبه ای گفته بود :

من عاشق پژمان شدم، باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم من او را در نوار فیلم سینمایی دیدم.

پژمان بازغی در 19 مرداد 1353 در تهران متولد شد که اصالت او رشتی است، وی در لیسانس مهند دانشگاه امیرکبیر تهران فارغ التحصیل شده است. وی بازیگری را از سال 1372 زمان دانشجویی شروع کرد تا زمانی که اولین بار در سال 1387 با « تی» جلوی دوربین تلویزیون رفت و سال 1386 با مرد هزار چهره سریال شناخته شد.

مستانه مهاجر در 15 اردیبهشت 1353 در تهران متولد شد، فارغ التحصیل رشته گاه سوره است که از سال 1372 فعالیت هنری اش را استارت زد. وی به صورت حرفه ای از سال 1381 تدوینگر فیلم و سریال ها بود و سپس در قامت تهیه کنرنده « را ساخت و حالا در عرصه ارائه هم فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا