;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عاطفه پرستش بازیگر فیلم طلا و مس در 23 سالگی کجاست؟+ عکس

عاطفه پرستش متولد 1380 بازیگر سینما می باشد او در فیلم طلا و مس در سن 8 سالگی بازی کرد و بعد از آن در هیچ فیلم و سریال دیده نشد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی عاطفه پرستش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

بیوگرافی عاطفه پرستش

عاطفه پرستش متولد 1380 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. به نظر می رسد این بازیگر به خارج از کشور مهاجرت کرده باشد چرا که از سال 1388 دیگر دیده نشده است و مشخص نیست که الان کجاست و چه می کند.

عاطفه پرستش3

سوابق بازیگری

عاطفه پرستش در سال 1388 و در سن 88 سالگی تجربه بازی در سینما و فیلم طلا و مس به کارگردان همایون اسعدیان را کسب کرد و نقش عاطفه فرزند زهرا و سیدرضا را بر عهده داشت که خیلی خوب از عهده این نقش برآمد.

عاطفه پرستش در سال 1388 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم عاطفه پرستش در این سال، بازیگری در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان محسوب می‌شود.

عاطفه پرستش1

این هم جالبه: سینا رازقی، سعید نوروز رنگی بیرون سریال چه خوشتیپه + عکس و بیوگرافی

نقش عاطفه در فیلم طلا و مس

فیلم سینمایی” طلا و مس”ساخته تحسین برانگیز همایون اسعدیان از شبکه آی فیلم تلویزیون به روی آنتن رفت؛ فیلمی که در جشنواره فیلم فجر سال ۸۸ خوش درخشید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای نگار جواهریان به ارمغان آورد و علاوه بر آن در برخی از جشنواره های داخلی و بین المللی مورد تجلیل قرار گرفت.

عاطفه پرستش2

داستان فیلم طلا و مس

در این فیلم  علاوه بر نگار جواهریان، بازیگران دیگری چون بهروز شعیبی، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان از این قرار است که “سیدرضا، طلبه‌ای است که به‌ تازگی با خانواده‌ اش به پایتخت آمده تا در کلاس‌ های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده، شرکت نماید، اما در همان روزهای نخست حضور در تهران، متوجه بیماری خاص همسرش زهرا می‌شود و ناچاراً برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در سبک زندگی خود می دهد و به تدریج بینش و نگاه جدیدی به زندگی پیدا می کند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا