;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عروسک کایلی جنر: باربی با اندام متفاوت به بازار می آید(عکس)

عروسک کایلی جنر: بنیانگذار کایلی لوازم آرایشی 26 ساله، مجموعه خود را با این شرکت اسباب بازی با عرضه دو عروسک مد 11 اینچی گسترش داده است.

مجموعه عروسک‌های مد برتز ایکس کایلی – روز و شب پس از عرضه شش عروسک مینیاتوری کایلی عرضه شد که برخی از نمادین‌ترین ظاهر او را بازسازی کردند.

این هم جالبه: آتوسا حجازی تنها دختر ناصر خان حجازی+ عکس و بیوگرافی

کایلی جنر عروسک های برتز خود را عرضه می کند

عروسک کایلی جنر1

عروسک کایلی جنر: جنر با اعلام این خبر در روز دوشنبه با یک ویدیوی تبلیغاتی در اینستاگرام ، خطاب به 398 میلیون دنبال کننده خود نوشت: «دختران اینجا هستند.»

او ادامه داد: “بزرگ شدن با عروسک های bratz برای داشتن عروسک های خودم! متشکرم از تیم برتز!! آهههه من وسواس دارم.” او ادامه داد که این عروسک ها “برای پیش سفارش در Amazon در دسترس هستند. اکنون و در فروشگاه ها از 1 اکتبر.”

ببینید: تفریحات لاکچری پریا مردانیان بازیگر سرزمین مادری خبرساز شد+ عکس

عروسک کایلی جنر2

جنر پس از راه اندازی عروسک های کوچک خود در اوایل این ماه، در پستی در استوری اینستاگرام خود اظهار داشت که ” به زودی سورپرایزهای بیشتری در راه است.”
مجموعه جدید همچنین دارای یک عروسک 24 اینچی از نسخه Mini Bratz x Kylie Collectibles است که ظاهر ستاره کارداشیان ها را برای Met Gala 2019 نشان می دهد : لباس ورساچه یاسی پردار و کلاه گیس بنفش همسان که به طور انحصاری در آمازون موجود است.

در بیانیه‌ای مطبوعاتی که عروسک‌های جدید را در روز دوشنبه اعلام کرد، اظهار داشت که این عروسک‌ها «در بسته‌بندی نمایشی انحصاری به شکلی متفاوت هستند که این برند تا به حال تولید کرده است».

عروسک کایلی جنر3

ایزاک لاریان، مدیرعامل و بنیانگذار MGA Entertainment گفت: عروسک‌های برتز نمادهای زمان خود هستند زیرا بر اعتماد به نفس، فردیت غیرقابل معذرت‌خواهی و سبک جسورانه تمرکز می‌کنند و تا به امروز، برتز به گسترش دنیای خود با در نظر گرفتن این ارزش‌های اصلی ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: «یاسمین، کلو، جید و ساشا همه اینها را در سال 2001 شروع کردند و نسلی از بچه‌ها را الهام بخشیدند تا شجاعانه و با براتیتود در جهان خود حرکت کنند. اکنون، گروه کایلی جنر و برتز یک نماد سبک معاصر را که با عروسک‌ها بزرگ شده است را در بسته برتز معرفی می‌کند و معنای یک دختر مدرن برتز بودن را بررسی می‌کند.
محصولات جنر نشان دهنده اولین همکاری عروسک های مشهور این برند است.

ببینید: بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا