;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر شیرین در سریال پس از باران بعد 23 سال

اکرم مهدوی متولد 25 تیر 1359 در لاهیجان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی دوره های بیان و گفتار و بازیگری موسسه فرهنگی هنری «امید» به مدیریت «پیام دهکردی» را گذرانده و همچنین مدرک بازیگری تئاتر دارد.

این را هم ببینید: سریال نبرد گوریو-خیتان، 100 برابر جذابتر از جومونگ + عکس و معرفی

اکرم مهدوی بازیگر نوجوانی شیرین در پس از باران

اکرم مهدوی در سنین نوجوانی با ایفای نقش دوران نوجوانی و جوانی دختری بنام «شیرین» در سریال تلویزیونی «پس از باران» توانست نام خود را میان مخاطبین مطرح کند.

شاید برایتان جالب باشد: نقد و بررسی سریال بازی مرگ ساخته کره ای جدید نت فلیکس + ارزش دیدن دارد؟

اکرم مهدوی اکرم مهدوی1

«شیرین» دختر نوجوانی است که برای کمک به کارهای شهربانو نزد او آورده میشود و یکی از دوستان وفادار او میشود که در دوران پیری خاطراتش را برای دیگران تعریف می کند. اکرم مهدوی در «پس از باران» در کنار بازیگران مطرحی مانند محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم و رحیم نوروزی به ایفای نقش پرداخت.

خیلی جالبه ببینید: عکس های جدید و لاکچری مرجانه گلچین در 59 سالگی که با تیپ سریال هاش خیلی فرق داره!

نحوه حضور در پس از باران

آقای سیاوش ستاری برای سریال «پریا» در اداره ارشاد از من تست گرفته بود و بعد از اتمام سریال ، آقای سیاوش ستاری برای کار سریال «پس از باران» مرا انتخاب کردند. برای تست بازیگری به رشت رفتم ، آن جا از من خواستند سکانسی را بازی کنم که قرار بود بچه را از خانم پس بگیرم و گریه هم بایستی میکردم آقای حسینی که از من تست گرفته بود و همچنین از گریه من گریه اش گرفته بود ، گفتند : که تعداد زیادی برای این نقش آمدند اما من این نقش را بهتر اجرا کردم با من قرارداد بستند و این را هم گفتند که این نقش بسیار ماندگار است.

سایر فعالیت ها

وی در دوران کار هنری اش بیشتر در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت داشت و با استفاده از نمایش ، مفاهیم تربیتی را به کودک آموزش می دهد و مدرس بازیگری به کودکان است. او عضو انجمن سینمای جوانان و همچنین عضو دفتر فعالیت های نمایشی لاهیجان می باشد.

برایتان جالب خواهد بود

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر سریال دلدادگان+ عکس های جدید

کوتوله گیم آف ترونز و زن قد بلندش بیرون سریال+ دختر خوشگلش

رامین راستاد در 51 سالگی در کنار همسر و پسر جذابش

جدیدترین عکس های دختر دانیال حکیمی با پیرسینگ روی صورتش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا