;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره بازیگران سریال دلدادگان پس از 6 سال + همه از این رو به آن رو شدن!

بازیگران سریال دلدادگان و تغییرات چهره و استایلشان در فضای مجازی منتشر شده است. مجموعه تلویزیونی دلدادگان در سه فصل ساخته شده است. دو فصل این سریال در زمان گذشته و یک فصل آن زمان حال را روایت می کند. این مجموعه ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را ببینید.

دلدادگان مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان اصلی این سریال است.

بیشتر بخوانید: سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

شاهرخ استخری بازیگر نقش هاتف برزگر

این هم جالبه: عکس های جدید از خوشگل شدن سارا و نیکا فرقانی در سوئد!

شاهرخ استخری از دیگر بازیگران سریال دلدادگان می باشد. وی متولد ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و اصالتا اهل شیراز است. او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. وی عضو یک خانواده ۵ نفر است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید.

شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با سپیده بزمی پور ازدواج کرد، و حاصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

بیشتر بخوانید: افسردگی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

مسعود رایگان بازیگر نقش پیری مالک

مسعود رایگان متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد مدرک تحصیلی او کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. این بازیگرچند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت.

او هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌ خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده‌ است، بعدها در سال‌های ۵۱ و ۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرده است.در کارنامه هنری خود فیلم های من ناصر حجازی هستم،جرم ، زادبوم و .. را دارد. مسعود رایگان همسر رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

آرش مجیدی بازیگر نقش جوانی مالک

آرش مجیدی متولد ۱۳۵۳ در شهر آباده از استان فارس، بازیگر و مدرک تحصیلی وی کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد. پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی و مادرش هم معلم بود. آرش فرزند ارشد خانواده و دارای مدرک لیسانس در رشته ادبیات نمایشی است.

او هم مانند بقیه بازیگران فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و بعدها توانست در بسیاری از فیلم های سینمایی و تلویزیونی بازی کند.جالب است بدانید که همسر آرش مجیدی هم بازیگر است و این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر به نام میشا هستند

این هم جالبه: مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه در 44 سالگی+ بیوگرافی و عکس زن جذابش!

پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه در بزرگسالی

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند ۱۳۴۸ در تهران است. وی نیز یکی دیگر از بازیگران سریال دلدادگان می باشد. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال ۶۷، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن ۱۸ سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال ۷۵ با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد.

این مطلب هم جالبه: پسرهای واقعی سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ چقدر بزرگن بهش نمیاد+ عکس

مهرانه مهین ترابی بازیگر نقش پیری مرضیه

مهرانه مهرانه مهین ترابی متولد۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج بازیگر است. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.مهرانه مهین ترابی بازیگر سریال دلدادگان هنوز ازدواج نکرده است و در مصاحبه با رسانه ها علاقه شدید خود به بازیگری را دلیل این موضوع بیان کرده است.

این مطلب هم جالبه: بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش افسانه در سریال دلدادگان؛ لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان، بازیگر است فارق التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه غیرانتفاعی مفید در قم می باشد که با دوره های تئاتر شروع کرد و از ۲۷ سالگی با سریال ساعت شنی جلوی دوربین رفت.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان مشکات

از دیگرا بازیگران جوان سریال دلدادگان سانیا سالاری است، وی متولد ۲۰ تیرماه ۱۳۶۸ در تهران می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر و با افراد صاحب نامی شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

سمیرا حسن پور بازیگر نقش مرضیه در سریال دلدادگان

سمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آذرماه سال۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده و ۲ برادر دارد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث دختر مالک و مرضیه

ملیکا شریفی‌نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا»، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر «مهراوه شریفی‌نیا» می‌باشد. او علاوه بر بازیگری، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد. ملیکا شریفی نیا تاکنون ازدواج نکرده است.

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان؛ سامان صفاری

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌ طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد. وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

پویا امینی بازیگر نقش بهزاد، کارمند افسانه مشکات

پویا امینی ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است. در دانشگاه در رشته ی کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ التحصیل شد. او در ۲۵ سالگی با بیتا بجانلی ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام ایلیا هستند.

حمید گودرزی بازیگر نقش نادر سلیمانپور

حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است.

 

برایتان جالب خواهد بود

عکس های خصوصی بانو سوسانو و سولان در بیرون سریال جومونگ+ آقایان نبینند!

شباهت بی نظیر دختر رضا رشیدپور به عمه اش | عکس جدید دختر مجری مشهور برای اولین بار

بازی نوستالژی ایرانی در مجله گفتنی: این خانوم بازیگر کدوم سریال بوده؟

تیپ های ولنتاین گلوریا هاردی زن زیبای فرانسوی ساعد سهیلی+عکس

جدیدترین تصاویر علی شادمان و خواهر جذابش

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا