;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه در 44 سالگی+ بیوگرافی و عکس زن جذابش!

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه: (انگلیسی: Macaulay Carson Culkin؛ زادهٔ ۲۶ اوت ۱۹۸۰) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است.

او با بازی در نقش کوین مک‌کالیستر در دو قسمت نخست مجموعه فیلم‌های تنها در خانه (Home Alone) و نقش اصلی فیلم ریچی ریچ (Richie Rich) به شهرت رسید. اما اوج موفقیت او زمانی بود که به‌عنوان موفق‌ترین بازیگر کودک پس از شرلی تمپل شناخته شد. وی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب سال ۱۹۹۱ برای بهترین بازیگر مرد (فیلم تنها در خانه) بود. روری کالکین و کایرن کالکین بازیگران سینما، برادران کوچکتر او هستند.

بیشتر بخوانید: آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی مدل شد+ تصاویر و بیوگرافی

در ادامه فرهنگ و هنر مجله گفتنی بیوگرافی مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه و تصاویری جدید از وی و همسر و فرزندش را ببینید. بخش هنرمندان امروز را از دست ندهید.

مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه

 

بیوگرافی مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه

کالکین در نیویورک زاده شد. او فرزند پاتریشیا برنتروپ و کریستوفر کیت کالکین بازیگر پیشین تئاتر برادوی است. مکالی سومین بچه در میان هفت فرزند خانواده است. او ۴ برادر به نام‌های شین، روری، کیرن و کریستین و ۲ خواهر به نام‌های داکوتا و کوئن دارد. او همچنین برادرزادهٔ بانی بدلیا (هنرپیشه) است.

بیشتر بخوانید: دانیال حکیمی و زن بلوند سلطنتی+ بیوگرافی و عکس ها

تغییر مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه در 44 سالگی

مکالی کالکین1

هنگامی که مکالی پانزده ساله بود، پدر و مادرش بر سر نگهداری او کشمکش داشتند، اما سرانجام سرپرستی او به پدرش واگذار شد. او در سال ۱۹۹۸ با ریچل ماینر ازدواج کرد و زندگی مشترک‌شان تا سال ۲۰۰۰ ادامه داشت. پس از آن در سال ۲۰۰۲ با دوست دختر اوکراینی‌اش، میلا کونیس ازدواج کرد. در ژانویه ۲۰۱۱ کونیز اعلام کرده که او و مکالی از هم جدا شدند. در همین زمان بود که مشکلات مکالی کالکین افزایش یافت.

اعتیاد مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه

مکالی کالکین پس از شکست عشقی در دومین ازدواجش، به هروئین و الکل روی آورد. پزشکان اعلام کردند که بدن مکالی در حالت خطرناکی قرار دارد و اگر مواد را ترک نکند سرانجام باعث مرگ وی می‌شود. او سرانجام مواد را ترک کرد و بهبود یافت. تصویر زیر همسر فعلی و فرزندش است.

بیشتر بخوانید: باورت نمی شه این خانم مدل، نسرین نصرتی فهیمه سریال پایتخت باشه+ عکس و بیوگرافی

مکالی کالکین و همسرش

حرفه مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه: کالکین بازیگری را از چهار سالگی آغاز کرد. او در این سن بر روی صحنه ارکستر سمفونیک نیویورک ظاهر شد. او پس از آن در طول دهه هشتاد میلادی در چند نقش تئاتر و تلویزیون نقش‌آفرینی کرد. مکالی جدی‌ترین نقش‌اش در یک فیلم سینمایی را با بازی در فیلم عمو باک در سال ۱۹۸۹ شروع کرد و پس از آن با بازی موفق‌اش در فیلم‌های کمدی تنها در خانه (۱۹۹۰) و تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک (۱۹۹۲) به شهرت و محبوبیت رسید.

او در چهارده سالگی به علت فشار کاری، از این حرفه خداحافظی کرد و چند سال بعد در سال ۲۰۰۳ و در ۲۳ سالگی به این حرفه بازگشت. او از دوستان صمیمی مایکل جکسون بود و حتی مدت زیادی را در خانه مایکل جکسون می‌گذراند و با او به تعطیلات می‌رفت.

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه

همین دوستی باعث حضورش در نماهنگ «سیاه یا سفید» مایکل جکسون شد. او در دادگاه مایکل جکسون (۲۰۰۵) شهادت داد که در موارد بیشماری در تخت‌خواب مایکل خوابیده‌است و گفت که هیچگاه جکسون وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار نداده و حتی او را با قصد بد، لمس نکرده‌است. او اتهامات وارده به جکسون را «کاملاً مسخره» خواند.

او پس از بازگشت به حرفه بازیگری هرگز موفق به تکرار موفقیت‌های دوران کودکی و نوجوانی‌اش نشد.

 

برایتان جالب خواهد بود

آرکان هدایت کننده مست بالن در سریال پایتخت 5 و نسبتش با فوتبالیست معروف + عکس

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری برنامه محله+ همسر و فرزندان خیره کننده!

راز خیانت در استوری جنجالی یکتا ناصر

شباهت زن سامان قدوس به کایلی جنر مدل آمریکایی+ عکس

پیری شوکه کننده بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم در سن 50 سالگی! + بیوگرافی و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا