;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خواهر زیبای ایمان صفا یا ممد چاخان نیسان آبی+ بیوگرافی عکس های خصوصی

ایمان صفا بازیگر ایرانی است که متولد سی امین روز آذر 1362 در تهران است. وی در رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ التحصیل شده است. در ادامه تصاویری از ایمان صفا در کنار خواهر و خانواده اش را خواهید دید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

زندگی شخصی و خصوصی ایمان صفا

ببینید: نانسی عجرم خواننده لبنانی با لباس قرمز در قلب عربستان

ایمان صفا

ایمان صفا در یک خانواده 4 نفری زندگی می کند. او به خانواده اش بسیار احترام می گذارد و مادرش همیشه دعاگویش است و پدرش همچون کوه همیشه پشت پسرش ایستاده است.

تصاویری از خواهر ایمان صفا

این هم جالبه: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

این بازیگر جوان یک خواهر به نام طنین و یک برادر دارد. خواهرش متولد 14 مرداد 1376 است و ایمان صفا به قدری او را دوست دارد که خواهر را قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می داند. از نظر ایمان صفا بازیگری حرفه ای پر دردسر است و به دلیل سختی کار، استرس و اضطراب بالای آن بازیگران زود پیر می شوند و به همین دلیل بازیگران باید بیش از بقیه به سلامت روح و جسم شان اهمیت بدهند.

این بازیگر سرشناس کشورمان مهم ترین خصیصه اخلاقی خود را صادق بودن با مردم عنوان می کند و در مصاحبه ها و صفحه اینستاگرام خود تکه کلام (من سربازتونم) را زیاد بیان می کند. او علاوه بر بازیگری دستی بر قلم هم دارد و به دلنوشته می پردازد. او معتقد است که چهره انسان باید طبیعی باشد و هرگز زیر بار عمل زیبایی بینی نرفته است چراکه نمک چهره اش را به خاطر فرم بینی اش می داند.

ازدواج و همسر ایمان صفا

ایمان صفا مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

ورزش های موردعلاقه

ایمان صفا به ورزش نیز علاقه زیادی دارد و حتی چند رشته ورزشی را دنبال کرده است. او فوتبال را به طور حرفه ای انجام می دهد و دروازه بان تیم هنرمندان است؛ همچنین دفاع راست تیم فوتبال شهید فهمیده بوده‌ است. در دوران نوجوانی در ورزش تکواندو فعالیت داشته‌ و حتی کمربند مشکی نیز دارد اما این ورزش رزمی را ادامه نداد و برای مدتی سراغ ورزش کشتی رفت.

این بازیگر ایرانی استعداد چاقی وحشتناک دارد و باید از یک رژیم غذایی سالم و ساده پیروی کند تا اضافه وزن نیابد. او با انجام ورزش و تبعیت از یک رژیم غذایی ساده موفق شده است در طول 10 سال فقط 2 کیلوگرم وزن اضافه کند که به گفته خودش اگر رژیم نداشت امروز به جای 2 کیلو، 25 کیلو به وزنش اضافه می شد. ایمان صفا از ورزش کردن هرگز خسته نمی‌شود و آن را رها نمی کند.

برایتان جالب خواهد بود

هومن برق نورد و زن زیبای خوش استایلش+ عکس خانوادگی

ریحانه پارسا به ایران برگشت: تغییرات ظاهری ریحانه پارسا از گذشته تا امروز!

امیر سهیلی بازیگر سریال نون خ+ عکس خانواده جذابش بیرون سریال!

نورالدین خانزاده بازیگر اصلی سریال نون خ+ عکس همسرش بیرون سریال!

چهره بدون آرایش بازیگران ایرانی برای اولین بار (از زلیخا تا ستایش)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =

دکمه بازگشت به بالا