;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس شباهت سوگل خلیق به بازیگر ونزدی+عکس های خانوادگی

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران میباشد که از روی صحنه شروع کرد تا اینکه از 26 سالگی با فیلم دو جلوی دوربین رفت.

شباهت با جنا اورتگا بازیگر ونزدی

عکس هایی از بازیگر سریال ونزدی می بینید که چهره اش به سوگل خلیق سباهت زیادی دارد.

جنا اورتگا

جنا اورتگا بازیگر و صداپیشه آمریکایی در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۲ در دره کوچلا، کالیفرنیا به دنیا آمد. جنا در یک خانواده پر جمعیت متولد شده و فرزند چهارم یک خانواده شش نفری است.

پدر او مکزیکی و مادرش نیز نژاد مکزیکی و پورتوریکوئی دارد. دو برادر به اسم های «ایزاک» و «مارکوس» و سه خواهر به اسم های «میا»، «ماریا» و «آلیا» دارد. پدرش تاجر هست و مادرش در گذشته بازیگر درجه چندم بوده است.

بازیگر ونزدی

بازی سوگل خلیق در نقش ترنس در سریال همگناه

سوگل خلیق2

خانم بازیگر با سریال همگناه سال 98 در نقش ترنس جلوی دوربین رفت که می گوید خود انتخاب این نقش (ترنس) بخاطر چالش برانگیز بودنش خیلی جذاب بود

ولی واقعیت اینکه همانقدر که جذابیت دارد اما خیلی ترسناک است ، چون این آدما خیلی نزدیک به ما زندگی می کنند و دنیای پیچیدگی دارند.

پدر و مادر سوگل خلیق

خانواده سوگل خلیق

او پدرش را در سال 97 و مادرش را در سال 99 از دست داد.

مادر سوگل خلیق

برادر سوگل خلیق

همچنین یک برادر دارد که دو سال از او بزرگ تر است.

برادر سوگل خلیق

ازدواج سوگل خلیق

سوگل خلیق1

این بازیگر هنوز مجرد است و ازدواج نکرده و البته علاقه‌ای هم ندارد که رسانه‌ها درباره زندگی خصوصی‌اش چیزی بنویسند و تلاش میکند که رسانه‌ها چیزی درباره زندگی خصوصی او مطلع نشوند.

او در مصاحبه ای در این باره گفته است: همه‌ی انرژی ام را برای کارگردانی و بازیگری قرار داده‌ام و فکر ازدواج ندارم.

اوقات فراغت سوگل خلیق

سوگل به تغذیه سالم و ورزش بسیار اهمیت میدهد جالب است بدانید او دونده خوبی است و هر روز یک ساعت ورزش میکند. اوقات فراغتش را هم با کتاب‌خوانی و تماشای فیلم پر میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا