;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سالار سعیدی بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی سالار سعیدی: وی بازیگر نقش کودکی بهمن در سریال سرزمین مادری متولد 1372 بوده که با سریال سرزمین مادری به شهرت رسید او تجربه بازی در حج پاکان و یکی برای همه ، مامان بهروز منو زد را دارد سالار سعیدی او در سال 1392 در سریال سرزمین مادری تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بهمن یکی از نقش های مهم سریال سرزمین مادری بوده که سالار سعیدی موفق شده نقش آن را بازی کند. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  و مطلب بیوگرافی سالار سعیدی همراه باشید.

این هم جالبه: عکسی از نقی و ارسطو پایتخت که ندیده بودیم!

این هم جالبه: عکس های هانیکو در 58 سالگی+ نه تنها پیر نشده بلکه جوان تر و جذاب تر شده!

بیوگرافی سالار سعیدی

سالار سعیدی متولد 1372 در تهران بوده که سریال سرزمین مادری مهمترین تجربه بازیگری او به شمار می امده که با کمال تبریزی همکاری داشته است سالار سعیدی تاکنون در فیلم حج پاکان و یکی برای همه”، “مامان بهروز منو زد” بازی کرده است.

سوابق هنری

سالار سعیدی از بازیگران ایرانی است که از کودکی وارد سینما و تلویزیون شده است. او برای اولین با بازی در فیلم حج پاکان وارد بازیگری شد. اما بیشترین شهرتش به دلیل ایفای نقش در سرزمین مادری در نقس بهمن می باشد.

سالار سعیدی 1

این مجموعه قصد به تصویر کشیدن اتفاقات و جریانات اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی را دارد. در دی ماه ۱۳۹۲ اولین قسمت سریال سرزمین کهن از شبکه سه سیما‌ پخش شد و سرانجام پس از سه قسمت به دلیل توهین به قوم بختیاری و تحریف تاریخ پخش سریال با توقف روبه‌رو شد.

سالار سعیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در طول مسیر بازیگری در فیلم های یکی برای همه، مامان بهروز منو زد و … بازی کرده است.

این هم جالبه: مهدی هاشمی 78 ساله کنار همسر دومش که انگار دخترشه!+ عکس

بهمن در سریال سرزمین مادری

سالار سعیدی 2

سریال «سرزمین کهن» با نام فعلی سرزمین‌مادری از شبکه سه سینما و تماشا در حال پخش است. بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

سالار سعیدی بازیگر ایرانی است که در مجموعه سرزمین‌ مادری و فیلم سینمایی حج پاکان و فیلم “مامان بهروز منو زد” ایفای نقش کرده است. سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

این هم جالبه: عکس های قدیمی آشا محرابی وقتی هنوز عمل نکرده بود!

سالار سعیدی 3

سریال سرزمین مادری

سرزمین مادری با نام پیشین سرزمین کهن یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی به رخدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی ایران از زمان جنگ جهانی دوم تا وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگی فردی به نام رهی اردکانی می‌پردازد.

سرزمین مادری در طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶ ساخته شده‌است. پخش این مجموعهٔ تلویزیونی ابتدا در ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه داشت اما پس از مدتی به دلیل حواشی پیش‌آمده متوقف و پس از گذشت نزدیک به ده سال در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ دوباره از سر گرفته شد.

این مجموعه به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی فردی به نام رهی می‌پردازد و در قالب سه فصل برای پخش آماده شده‌است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سریال است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. رهی پس از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود.

پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد. همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی هستند سپرده شود. اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

 

این مطالب هم جالبن:

آهو خردمند مادربزرگ سریالهای ایرانی و زندگی در آمریکای شمالی !+ عکس

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا