;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس شوکه کننده محسن یگانه قبل از عمل زیبایی در کنار چاوشی

محسن یگانه قبل از عمل: تصویری از محسن یگانه خواننده سرشناس و پرطرفدار موسیقی پاپ مربوط به سالهای بسیار دور قبل عمل های زیبایی اش باعث شوک به کاربران شد.

از دست ندهید حتمن ببینید: تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

محسن یگانه قبل از عمل بینی

محسن یگانه خواننده ای از شهر گنبد کاووس است که در 23 اردیبهشت سال 1364 متولد شده است. تنها 10 ماه داشت که پدر 35 ساله اش در جنگ دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شد. او با داشتن خواهری پزشک و برادری دندانپزشک به نام کمیل، نام خود را به عنوان دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در خانواده جاودانه کرد.

جالبه ببینید: عشق مثلثی در سریال گناه فرشته+ خطر اسپویل

محسن یگانه قبل از عمل بینی و بعد از عمل بینی

محسن یگانه قبل از عمل زیبایی

اگر بخواهیم تاریخ دقیق ورود او به دنیای موسیقی را بگوییم باید به سال 1379 برگردیم؛ جایی که او تنها با 15 سال سن و بدور از هرگونه استاد و روزهایی به واسطه شرایط خانوادگی امکان حضور در کلاس های موسیقی برایش میسر نبود، فعالیت خود را با تکیه بر توانایی هایش آغاز کرد. او در ابتدا ساز گیتار را آموخت به گونه ای که پس از مدتی تدریس آن را آغاز کرد. البته سازهای دیگری همچون کیبورد و پیانو و همچنین یادگیری مهارت های فنی و موسیقی الکترونیک را نباید از کارنامه درخشان محسن یگانه دور بدانید.

او آنقدر به فعالیت خود در دنیای موسیقی اصرار ورزید تا اینکه توانست اولین ترک خود به نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی را روانه بازار کند. اولین آلبوم او نیز سال کبیسه نام داشت که به صورت کاملا زیرزمینی انتشار یافت. سال های اولیه فعالیت محسن یگانه همه او را خواننده ای غیرمجاز میشناختند اما پس از مدتی او توانست مجوزهای لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند و در سال 1387 اولین آلبوم خود به نام نفس های بی هدف را در اختیار بازار قرار دهد. هر چند 7 عدد از ترانه های آن تکراری بودند و اکثریت این اتفاق را نوعی شکست برای محسن یگانه میدانستند.

اما آلبوم بعدی او یعنی رنگ خواب که در سال 1389 روانه بازار شد توانست در صدر پرفروش ترین آلبوم و آهنگ رگ خواب لقب محبوب ترین آهنگ را به خود اختصاص دهد.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران مشهوری که باور نمی کنید از نوادگان قاجار هستند+ عکس

نگاهی به داستان سریال امپراطور افسانه ها، جایگزین سریال جومونگ 2 + تصاویر زیبا

بازیگران مرد ایرانی که زن شده اند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا