;
سرگرمی

خود را با تفاوت تصویری کتابخونه به چالش بکشید و 3 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!

تفاوت تصویری کتابخونه: آیا به دنبال یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای انجام آن هستید ؟ بازی امروز همه چیز در مورد یافتن سه تفاوت بین دو عکس از یک کتابخانه در کمتر از 10 ثانیه است. هدف تفاوت تصویری کتابخونه این است که هر چه سریعتر تفاوت ها را تشخیص دهید ، بنابراین برای تمرکز شدید آماده شوید!

بازی ساده و در عین حال دشوار است . برای شروع، با دو تصویر به ظاهر یکسان از یک کتابخانه روبرو خواهید شد.با این حال، با بررسی دقیق تر، متوجه خواهید شد که سه تفاوت جزئی بین این دو وجود دارد . این به شما بستگی دارد که آنها را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!

این بازی برای تمام سنین مناسب است، بنابراین دوستان و خانواده خود را درگیر این بازی کنید و ببینید چه کسی می تواند سریع ترین تفاوت ها را پیدا کند . چه کسی می داند ممکن است یک مهارت یا استعداد پنهان را کشف کنید که هرگز نمی دانستید دارید!

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر تفاوت تصویری کتابخونه

تفاوت تصویری کتابخونه 1

.

.

.

این تمرین سرگرم‌کننده نه تنها به تقویت مشاهدات شما کمک می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد از روال معمول خود استراحت کنید. این یک راه سرگرم کننده برای استراحت است در حالی که هنوز مغز شما را به چالش می کشد.یافتن تفاوت ها در تفاوت تصویری کتابخونه می تواند چالش برانگیز و سرگرم کننده باشد. برای موفقیت باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید. به دنبال جزئیات کوچکی باشید که ممکن است در نگاه اول مشخص نباشند.مهم است که به یاد داشته باشید که تفاوت ها ممکن است ظریف باشند، بنابراین وقت خود را در جستجوی آنها بگذارید و عجله نکنید. با تمرین و حوصله، به زودی می توانید 3 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید!

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری کتابخونه

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

تفاوت تصویری کتابخونه 2

آیا تفاوت تصویری کتابخونه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

از دست ندهید: هوش تصویری ترافیک؛ کدوم ماشین باید حرکت کنه تا قفل ترافیک باز بشه؟

این تست را از دست نده: اگه هوش محیطیت خوبه، درجا بگو کدوم یکی از زنها بییشتر از 100 سالشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا