;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های بزرگسالی نفس بازغی دختر پژمان بازغی که حسابی جذاب شده!

نفس بازغی دختر پژمان بازغی برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شده و در یک نقش کلیدی در سریال گناه فرشته بازی کرده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

نفس بازغی دختر پژمان بازغی

این مطلب هم جالبه: رستوران علی دایی شاهانه و سلطنتی در بالا شهر

دختر پژمان بازغی
بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی متولد سال ۱۳۸۷ می باشد. او دختر پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون می باشد.

شروع فعالیت هنری

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی کار هنری خود را از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى و سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده و در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

در سال های اخیر همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر مشهور سینما، از یکدیگر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای نخستین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده است.

خیلی جالبه از دست ندین: سرنوشت بازیگران سریال پزشک دهکده بعد از 30 سال+ عکس

والدین مشهور نفس بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید وی در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد.

یک برادر بزرگتر از خود به نام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی تدوین از دانشگاه سوره است. وی از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلم سازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

او در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت.

برایتان جالب خواهد بود

عکس های بی حجاب و جنجالی مهشید جوادی بازیگر محجبه سریال بچه مهندس!

تغییرات ریحانه پارسا از کودکی تا بزرگسالی+ عکس های چاقی و لاغری!

سلمان سریال نون خ و زن زیبای خوش استایلش+ عکس دخترهاش!

ریحانه پارسا به ایران برگشت: تغییرات ظاهری ریحانه پارسا از گذشته تا امروز!

شباهت عجیب حسام منظور بازیگر شازده در سریال بانوی عمارت با بازیگر معروف ترکیه!

آرام جعفری بازیگر زیر آسمان شهر بعد 20 سال زیر و رو شده+ عکس های جدیدش!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. از پژمان بازغی بسیار کمترازانچه محق هست در سینمای ایران قدردانی شده.چون اهل جار و جنجال نیست. و بر خلاف بسیاری از بازیگرانی که با پذیرش مجری گری در سیما دست به خودتخریبی زده اند فعالیت های بازغی درین زمینه نیز فوق العاده درخشان بوده و نشان از ظرفیت های پنهان هنری ، دامنه گسترده مطالعاتی ، تمرین و ممارست پیوسته وهوش بالای او دارد.البته نقش سرکار خانم مهاجر رو هم باید به این جمع اضافه کرد.مونتوری فرهیخته ، باسواد ، هنرمند ، و بااصالت. برای یافتن مانای مستانه مهاجر در سینمای ایران در روز روشن نیز نیازمند چراغی پرنور هستیم.حال فرزندی که در دامان اینگونه مادر و انگونه پدر تربیت شود، باید که نور درخششش کائنات را درنوردد. جمله اخر اینکه پژمان بازغی از خانواده پرسپولیس است. پرسپولیس یه باشگاه فوتبال نیس یه سبک زندگیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا