;
سینمافرهنگ و هنر

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: داستان واقعی از سازمانی که آرزوهای شما را برآورده می کند!

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: If You Wish Upon Me از جدیدترین سریال‌های کره‌ای در حال پخش از شبکه KBS2 است. سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی، یک اثر شانزده قسمتی است که از تاریخ ۱۰ آگوست سال ۲۰۲۲ (مصادف با ۱۹ مرداد سال ۱۴۰۱) کار پخش خود را آغاز کرد.

در این بخش از فرهنگ و هنر، وب سایت گفتنی درباره خلاصه سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی و بازیگران آن اطلاعات کامل را به شما ارائه می دهد. برای خواندن مطالب دیگر درباره فیلم و سریال به این بخش مراجعه کنید: سینما

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

فیلمی درباره آرزوهای فراموش نشدنی:

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: آرزوها و رسیدن به آنها، از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر انسانی است. در طول زندگی، شاید به بسیاری از آرزوهای خود برسیم و برایمان تبدیل به خاطراتی فراموش نشدنی، شوند اما گاه رسیدن به بعضی از آرزوها و عملی کردنشان، کاری بسیار سخت و غیرممکن است.

بسیاری برای رسیدن به آرزوهایشان شاید مشکل مالی، خانوادگی و یا حتی جسمی داشته باشند و تا آخرین لحظات زندگی، حسرت نرسیدن به خواسته‌های خود را بخورند. با این حال، در این جهان افرادی وجود دارند که با رضایت کامل در پی عملی کردن این آرزوهای دست نیافتنی هستند. سریال کره ای آرزوتو بهم بگو، بهترین نمونه برای به تصویر کشیدن این عمل خیرخواهانه و فراموش نشدنی است.

اثری که با الهام از یک سازمان واقعی به نام Ambulance Wish Foundation واقع در کشور هلند، ساخته شده است. سازمانی که در آن آخرین آرزوهای افراد مبتلا به سرطان را، برآورده می‌کنند.

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

استقبال از سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی:

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی، مجموعه‌ای ۱۶ قسمتی به کارگردانی کیم یونگ وان (Kim Yong wan) است. همچنین فیلمنامه این اثر توسط جو ریونگ سوو (Jo Reyeong soo) به نگارش در آمده است. کمپانی‌های A&E Studios،Climax Studio و Viu تولید و شبکه KBS2 پخش این سریال را برعهده گرفتند.

سریال IF You Wish Upon ME تاکنون توانسته است به علت روایت یک داستان واقعی و احساسی، هنرنمایی بی نقص بازیگران و نحوه تدوین و تولید، از سمت منتقدین و مخاطبین جهان کی-دراماها با استقبال بالا و بی‌نظیری، مواجه شود.

این سریال پخش خود را از ۱۹ مرداد ماه در روزهای چهارشنبه و پنجشبنه، ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه از شبکه KBS2 آغاز کرد. همچنین این اثر در پلتفرم نتفلیکس (Netflix) نیز قابل استریم کردن است و به پخش جهانی رسیده است.

حتما ببین خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

خلاصه داستان سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: سریال If You Wish Upon Me، داستان زندگی مردی به نام یون گیو ری (Yoon Gyeo ree) را روایت می‌کند. گیو ری تمام کودکی و نوجوانی خود را در یتیم خانه گذرانده است و مدت زمان زیادی نیست که از زندان آزاد شده است.

گیو ری بعد از آزاد شدن، به دنبال یک زندگی نرمال و بدون دردسر است اما با رخ دادن حادثه‌ای که منجر به تصادف او می‌شود، با حکم مستقیم قاضی او بین یک دو راهی گیر می‌کند، یا باید یک جریمه سنگین را پرداخت یا باید در یک کار دواطلبانه و اجتماعی شرکت کند.

گزینه دوم یعنی همان کار دواطلبانه، انتخاب نهایی گیو ری است. انتخابی که پای او را به یک آسایشگاه سالمندان باز می‌کند و در آنجا با گروهی به نام «تیم جینی | Team Genie» رو به رو می‌شود که در پی محقق کردن آرزوهای افرادی هستند که روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کنند.

مسیری جدید در زندگی گیو ری که او را با چالش‌های جدیدی رو به رو می‌کند. چالش‌هایی که باعث تغییر یافتن دید او نسبت به زندگی می‌شود.
دیگر طرف داستان با شخصیت‌های جذاب دیگری آشنا می‌شویم، کانگ تائه شیک (Kang Tae shik) رهبر گروه دواطلبان که بعد از فوت مدیر آسایشگاه حال مسئول تیمی است که محقق کردن آرزوهای دیگران، هدف اصلیشان است.

پرستار سئو یون جو (Seo Yeon Joo) نیز از افراد کوشا و مسمم این گروه است که بعد از آشنا شدن با گیو ری، به ناگهان خود را درون مرحله‌ای جدیدی از زندگی، پیدا می‌کند؛ عشق، اتفاقی که دو انسان با اخلاقیات و ذهنیت متفاوت را در کنار هم قرار می‌دهد و این دو تبدیل به انیس و مونس یکدیگر می‌شوند.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

بازیگران سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: در سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی، شاهد حضور جمع زیادی از بازیگران با تجربه و محبوب هستیم. جی چانگ ووک (Ji Chang Wook) باز هم مانند دیگر آثار خود به سراغ نقشی متفاوت و البته این بار سخت و احساسی‌تر رفته است.

جی چانگ ووک در این سریال نقش یون گیو ری (Yoon Gyeo ree) را بازی می‌کند. همچنین در سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی شاهد بازی یکی از پرتجربه‌ترین بازیگران کره‌ای یعنی سونگ دونگ ایل (Sung Dong il) هستیم.

بازیگری که از همان روزهای آغازین کارش، با استعداد بالای خود، همواره از سمت منتقدین با تحسین رو به رو شده است. سونگ دونگ ایل در این سریال به نقش کانگ ته شیک (Kang Tae shik) جان بخشیده است.

چویی سویونگ (Choi Sooyoung) نیز از دیگر افراد به نامی است که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. او در این سریال نقش سئو یون جو (Seo Yeon Joo) را بازی می‌کند.

همچنین یانگ هی کیونگ (Yang Hee kyung) در نقش یئوم سوون جا (Yeom Soon ja)، گیل ها یئون (Gil Ha Yeon) در نقش چویی دئوک جا (Choi Deok ja)، جئون چه اون (Jeon Chae eun) در نقش یوو سئو جین (Yoo Seo jin)، وون جی آن (Woon Ji an) در نقش ها جوون کیونگ (Ha Joon kyung)، نام تئه هوون (Nam Tae hoon) در نقش جانگ سئوک جون (jang Seok Jun) و پارک سه جون (Park Se jun) در نقش وانگ جین گو (Wang Jin goo) از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال If You Wish Upon Me به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آرزویت هر چه باشد، برآورده خواهد شد

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی- خلاصه داستان

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی: اقتباس از یک رویداد واقعی را می‌توان نقطه قوت سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی دانست. جایی که در آن برای برآورده کردن آخرین خواسته‌ها و آرزوهای افراد ناتوان و سالمند، شاهد تلاشی مثال‌زدنی از سمت افرادی خیرخواه و دواطلب هستیم که انجام کارشان به بهترین نحو ممکن، بزرگترین انگیزه‌ای است که برای ادامه دادن به این مسیر سخت دارند.

کاری نه چندان آسان و راحت اما با کمک کردن به یکدیگر و محقق کردن آخرین آرزوهای افراد، از این کار سخت، نهایت لذت را می‌برند.
قطعا مهربانی و محبت کردن به افراد دیگر، شاید آنگونه که به نظر می‌رسد آسان نباشد اما در سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی، به خوبی شاهد آن حس خوب و احساسات متفاوتی هستیم که بعد از رسیدن افراد مختلف به آرزوهایشان هستیم.

احساسی دو طرفه که به خوبی توانسته است، بیننده را درگیر خود کند. روند آرام و ملایم داستان، از جذابیت سریال کم نکرده و در عوض ما شاهد اثری متفاوت و تازه در جهان کی-دراماها هستیم.

سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی ثابت کرده است با الهام گرفتن از داستان‌های واقعی، حرفی برای گفتن دارد.

نظر شما در رابطه با سریال کره ای اگه آرزوتو بهم بگی چیست؟ آیا این سریال توانسته است با اقتباس از یک حادثه واقعی، خوب عمل کند؟

این مطالب هم جالب هستند:

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود که تا به حال نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا