;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مجید صیادی بازیگر شیطان اتاق فحشای زلیخا در کنار همسر زیبایش که بهش نمی خوره!

مجید صیادی بازیگر شیطان: مجید صیادی در سریال یوسف پیامبر، یکی از بهترین سریال های ایرانی در نقش شیطان به ایفای نقش پرداخت و در سکانس‌های ابتدایی، زمانیکه یوسف خوابی دید که تعبیرش خوشایند برادرانش نبود به تصویر کشیده شد. او در قالب مردی ناشناس و رهگذر به پیش برادران یوسف رفت و تعریف و تمجیدهای واهی روانه آنان کرد. این عمل شیطان موجب شد تا برادران یوسف مانند یهودا برای دسیسه‌چینی علیه یوسف مصمم شوند و سعی لاوی برای منصرف کردن برادران بی نتیجه بماند. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های قدیمی بازیگران ایرانی | تغییرات شگفت انگیز بعد از گذشت سال ها

همچنین او در صحنه درخواست نامشروع زلیخا از حضرت یوسف درون اتاق بود و تصویرش به نمایش گذاشته شد.

مجید صیادی بازیگر شیطان 1
مجید صیادی بازیگر شیطان سریال یوسف پیامبر

بیوگرافی مجید صیادی بازیگر شیطان در یوسف پیامبر

مجید صیادی متولد سال 1355 متولد تنکابن، یک بازیگر، گوینده، دوبلور ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته نمایش و بازیگری در مقطع لیسانس است. یکی از نقش‌های برجسته او در سریال تاریخی بسیار معروف به نام “یوسف پیامبر” بود که توسط مرحوم “فرج الله سلحشور” کارگردانی شده بود. 

مجید صیادی تاکنون در چندین نمایش و تئاتر حضور یافته است. از این نمایش‌های او می‌توان به “حسرت آرزوی رویا” در سال ۱۳۷۹ و “مادر زنمو با خودت ببر”، “مردها فرشته اند” و “غصنفر آنلاین” اشاره کرد. وی عضو گروه تئاتر پیاده بوده و  مهدی هاشمی از سال ۱۳۷۸ همکاری داشته است.

در سال ۱۳۸۰، مجید صیادی در سریال تلویزیونی “روزهای مه آلود” که توسط فیاض موسوی کارگردانی شده بود، نقش آفرینی کرد. از جمله مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در سریال‌های “مامور بدرقه”، “افسانه هزار پایان” و برنامه “محله گل و بلبل” در کنار عمو پورنگ اشاره کرد.

این مطلب هم جالبه: فاطیما بهار مست مشهورترین کودک ایران در 27 سالگی+ عکس خانوادگی و بیوگرافی

مجید صیادی بازیگر شیطان کنار عمو پورنگ
مجید صیادی بازیگر شیطان کنار عمو پورنگ

زندگی شخصی

مجید صیادی متاهل و دارای فرزند است. اطلاعاتی از بیوگرافی همسر مجید صیادی و فرزندانش در دسترس نیست. تنها عکس منتشر شده از او در کنار همسرش عکس زیر می باشد که با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم:

مجید صیادی بازیگر شیطان 2
مجید صیادی کنار همسر و دخترش

 

این مطالب هم جالبن:

علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

لطافت یوسفی مادر لیلی در چشم باد بازیگر تاجیک + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا