;
فرهنگ و هنرهنرمندان

فاطیما بهار مست مشهورترین کودک ایران در 27 سالگی+ عکس خانوادگی و بیوگرافی

فاطیما بهار مست (زاده ۱۰ تیر ۱۳۷۵) در تهران، مجری تلویزیون، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشته بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است، او در کودکی با اجرای برنامه کودک به شهرت رسید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی فاطیما بهار مست و تصاویری از او در 27 سالگی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: جولیا کمیسر خوشگل سریال گروه پلیس بعد 18 سال کنار شوهر نخراشیده + عکس

بیوگرافی فاطیما بهار مست

فاطیما بهار مست3

فاطیما بهارمست ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران زاده شد. در سال ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی به‌ طور اتفاقی استعدادش در عرصه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه‌های کودک تلویزیون فعالیت هنری خود را در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد.

او با ۶ سال سن، کوچکترین مجری و گوینده‌ای بود که صدا و سیما به خود دید، در ادامهٔ راه هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش آفرینی کرد. او در سال ۱۳۸۵ لقب مشهورترین کودک ایران را گرفت.

خانواده

پدرش فرشید بهارمست فوتبالیست است و مادرش شیوا کافی است. ضمنا فاطیما تنها فرزند خانواده است.

والدین فاطیما بهار مست
پدر و مادر فاطیما بهار مست

این هم جالبه: نوشین حسین خانی دختر خوشگل سام و نرگس در هلند با علی کوچولو+ عکسهای دیدنی

فوتبال دوست ندارم

پدر من بازیکن تیم سپاهان بود و یک مدت هم در استقلال توپ زده است که بعد مصدوم شد و دیگر نتوانست بازی کند، من فوتبال دوست ندارم و اهل ورزش حرفه ای هم نیستم.

اولین اجرا با عمو پورنگ

در سال 1382 وقتی تنها 6 سال داشت بصورت اتفاقی وارد برنامه عمو پورنگ با اجرای داریوش فرضیایی شد و کارش را بعنوان کوچکترین مجری شروع کرد.

فاطیما بهار مست کنار عمو پورنگ
اولین اجرا با عمو پورنگ

غلامحسین لطفی، اصلان باجناق ماشالا خان در سریال خانه به دوش با چهره لاغر و در هم شکسته!

ماجرای انتخاب در برنامه عمو پورنگ

چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یک نقاشی کشیدم و برای آن برنامه فرستادم ، برحسب شانس از بین آن همه نامه ، نامه مرا باز کردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شرکت کنم.

بعد از اینکه تهیه کننده تلفنی با من صحبت کرد پرسید واقعا 6 سال داری؟! باورشان نمی شد تا اینکه به پدرم گفتند او را فردا به دفتر بیاورید تا ببینیم.

ما هم رفتیم، از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا کنی چه می گویی و من هم هرچه را که قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود ، برایشان اجرا کردم و اینطوری بود که وار کار اجرا با عمو پورنگ شدم.

تنها مجری کودک

من فقط دو جلسه با عموپورنگ همکاری کرد ، اما برغم اجراهای متعدد دیگر و حتی چند تجربه بازیگری، تمام ایران همان دو جلسه را یادشان است. من اولین و آخرین مجری کودک تا اینجای کار هستم، حتی امیرمحمد متقیان هم که چند سال کنار عموپورنگ بود، بیشتر بازی می کرد و اجرای مستقیم نداشت.

تصاویر جدید فاطیما بهار مست

فاطیما بهار مست1 فاطیما بهار مست4 فاطیما بهار مست5 فاطیما بهار مست2

این هم جالبه: همسر علی ضیا کیست؟

شروع بازیگری در تلویزیون

یکسال بعد از تجربه اجرا با مجموعه ماجراهای چموش و خموش در سال 1383 وقتی 7 ساله بود جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 84 در سریال راه شب بازی کرد.

او در کودکی برای آثار کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، داریوش فرهنگ، بهرام بهرامیان و … بازی کرد. بازی در سریال «از سرنوشت» در نقش «نغمه» شروع مجدد بازیگری او در سنین جوانی بود.

فاطیما بهارمست

موسیقی

سال ها پیش ویولن می زدم اما دیگر نمی زنم ، این چیزها عشق می خواهد. شما باید عاشق موسیقی باشید و ساز از دست شما نیفتد و با آن عشق بازی کنید که برای من موسیقی اینگونه نبود.

خوانندگان مورد علاقه

در بین خواننده ها، همایون شجریان و بچه هایی که تلفیقی می خوانند را خیلی دوست دارم، پاپ ایرانی خیلی گوش نمی دهم. بیشتر تلفیق و آهنگ های ابراهیم حامدی (ابی) گوش می دم.

 

این مطالب هم جالبن:

پدر دونگی بیرون سریال کنار دختر جذابش که باورت نمیشه + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا