;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مرگ آلن دلون زیباترین بازیگر فرانسوی+ فرزندانش که به زیبایی پدرشان نیستند!+ عکس

مرگ آلن دلون: آلن دلون، اسطوره سینمای فرانسه که زمانی نماد جذابیت بود، در ۸۸ سالگی درگذشت. این بازیگر، ستاره دوران طلایی سینمای فرانسه بود که به خاطر شخصیت سرسختش در فیلم‌های موفقی چون سامورایی، ظهر بنفش و بورسالینو شناخته می‌شود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره چگونگی مرگ آلن دلون بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مرگ آلن دلون

دلون یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینمای فرانسه در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ بود که در حدود ۹۰ فیلم بازی کرد. در بیانیه‌ خانواده‌اش که خبرگزاری فرانسه منتشر کرد آمده است: «آلن فابین، انوشکا، آنتونی و همچنین لوبو (سگ او) با تاسف عمیق درگذشت پدرشان را اعلام می‌کنند.»

«او با آرامش در خانه‌اش در کنار خانواده و سه فرزندش درگذشت.»

تصاویر فرزندان آلن دلون

آلن دلون و پسر بزرگش
آلن دلون و پسر بزرگش
آلن دلون و دخترش
آلن دلون و دخترش
آلن دلون و پسر کوچکش
آلن دلون و پسر کوچکش

آلن دلون در سال‌های اخیر بیمار و در عمل گوشه‌نشین بود. او زمانی به عنوان جذاب‌ترین مردسینما توصیف می‌شد و در فیلم‌های موفقی در دهه ۱۹۶۰ از جمله یوزپلنگ و روکو و برادرانش بازی کرد.

از دهه ۱۹۹۰ حضورش در فیلم‌ها کمرنگ شد اما همچنان در زمره افراد مشهور دنیای سینما قرار داشت. روزنامه پاریزن او را «اسطوره سینما» خواند و روزنامه لیبراسیون او را «یکی از چهره‌های برجسته سینما، نماد مردانگی و بازیگری با کاریزمای دیوانه کننده» توصیف کرد.

مرگ آلن دلون

مرگ آلن دلون1

آخرین حضور آلن دلون در انظار عمومی در سال ۲۰۱۹ و به هنگام دریافت نخل افتخاری جشنواره کن بود. در این مراسم او یک سخنرانی احساسی داشت و به نظر می‌رسید که با سینما خداحافظی می‌کند.

زمانی حمایت او از ژان ماری لوپن، رهبر سابق حزب راست افراطی بحث برانگیز و جنجال‌های اخیر خانوادگی او اخیرا در فرانسه خبرساز شده بود.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا