;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ملیکا زارعی(خاله شادونه) 38 ساله از کودکی تا اجرای مرگبار+ تصاویر زندگی شخصی

ملیکا زارعی(خاله شادونه) مجری محبوب کودکان را بیشتر بشناسید. او از سن ۱۰ سالگی شروع به فعالیت در عرصه اجرا کرد، او ابتدا بازیگری را تجربه کرد و سپس با اجرای برنامه‌های کودکی به شهرت رسید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ملیکا زارعی(خاله شادونه) را بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ازدواج سارا خوئینی ها در 16 سالگی: اعجوبه ای که در 50 سالگی مثل پنجه آفتابه+ عکس

ملیکا زارعی(خاله شادونه)2

نام و نام خانوادگی: ملیکا زارعی
سال تولد: 1365
محل تولد: تهران
تحصیلات: حقوق قضایی
حرفه: بازیگر و مجری
شروع فعالیت: از 10 سالگی
لقب: خاله شادونه
ازدواج و همسر: دارد
فرزند: دارد

ملیکا زارعی(خاله شادونه)

ملیکا زارعی بازیگر و مجری برنامه‌های کودک در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در شهر تهران متولد شد. ملیکا زارعی از خانواده‌ای با ریشه‌های اصفهانی از شهر نطنز است و برادرش خارج از کشور زندگی می‌کند، همچنین خواهرش، مریلا زارعی نیز یک بازیگر مشهور است.

ملیکا زارعی(خاله شادونه) و خواهرش
ملیکا زارعی(خاله شادونه) و خواهرش مریلا زارعی

این هم جالبه: لیلا زارع بازیگر سریال ارمغان تاریکی در 44 سالگی کنار پسر بزرگش + عکس و بیوگرافی

شروع در کودکی

کودکی ملیکا زارعی(خاله شادونه)
کودکی ملیکا زارعی(خاله شادونه)

ملیکا زارعی از سن ۱۰ سالگی شروع به فعالیت در عرصه اجرا کرد، او ابتدا بازیگری را تجربه کرد و سپس با اجرای برنامه‌های کودکی به شهرت رسید. ملیکا زارعی در مورد کودکی اش اینگونه می گوید: وقتی بچه بودم خیلی اهل شیطنت نبودم، بچه حرف گوش کن و آرومی بودم، خیلی خوب بلد بودم سرم رو گرم و به تنهایی با خودم بازی کنم. بیشتر وقتم را با عروسک هام پر میکردم و محبوب ترین بازی کودکی من خاله بازی بود.

این هم جالبه: تغییر چهره 6 بازیگر معروف ایرانی در سالی که گذشت + عکس قبل و بعد

ملیکا زارعی در برنامه تازه ها

ملیکا زارعی برای اولین بار وقتی ده سال داشت و دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی بود، به دلیل صدای رسا و اعتماد به نفسش، توانست تجربیاتی موفق در برنامه تازه‌ها از شبکه ۲ بدست آورد.

اولین کار تلویزیونی

ملیکا زارعی(خاله شادونه)1

ملیکا زارعی به صورت جدید در سال ، در سن 16 سالگی 1381 و با حمایت خواهرش سکانس کوتاهی را در سریالی به نام «دوران سرکشی» ایفا کرده است. او پس از این سریال در مجموعه دیگری با عنوان «مهر خاموشی» هم به بازی پرداخت.

ملیکا زارعی از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. به خاطر صدای کودکانه اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه ها جا باز کرد.

او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه هاست و به نظرش بچه ها پاک ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

این هم جالبه: حمید معصومی نژاد در کنار همسرش، رم+ عکس و بیوگرافی

ازدواج ملیکا زارعی

خاله شادونه چند سال پیش با منوچهر درویشعلی پور یکی از عوامل طراح صحنه آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این ازدواج موفق یک دختر متولد 1392 بنام «مانلی» است.

ملیکا زارعی(خاله شادونه) و دخترش
ملیکا زارعی(خاله شادونه) و دخترش مانلی

آتنه فقیه نصیری بازیگر “جیب‌برها به بهشت نمی‌روند” بعد 33 سال + عکس ها

ملیکا زارعی در متهم گریخت

آخرین تجربه بازی خانم زارعی بازی در سریال متهم گریخت سال ۱۳۸۴ در ۱۹ سالگی به کارگردانی رضا عطاران در نقش معصومه دختر کوچک هاشم بود. در این سریال بازیگران مطرحی چون زنده یاد سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، علی صادقی، محمود بهرامی و شهربانو موسوی بازی کرده اند.

اجرای مرگبار

در تاریخ ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۱، در شهر خرمدره استان زنجان ، به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت، سه کودک در حین برنامه‌ی تفریحی خاله شادونه جان خود را از دست دادند.این حادثه ناگوار به علت عدم کنترل صحیح وبرنامه‌ریزی، منجر به فاجعه‌ای شد که سه بچه زیر دست و پا ماندند.

بازگشت به تلویزیون

ملیکا زارعی از تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۱ با برنامه‌ی باغ شادونه”با رویکرد آموزش مهارت‌های کودکانه به شبکه دو سیما بازگشت.

لباس های خاله شادونه

خاله شادونه لباس های پر رنگ، شاد و سنتی می پوشد. تا به حال کمتر مجری زنی با بلوزها و دامن های رنگی در تلویزیون دیده شده و از این نظر، ملیکا زارعی یک استثنا به شمار می‌رود که کاملا با نقش او به عنوان مجری برنامه کودک سازگار است.

کارهای ملیکا زارعی

فیلم سینمایی تله
سریال متهم گریخت
سریال مهر خاموش
سریال دوران سرکشی

 

 

این مطالب هم جالبن:

مهناز شیرازی مجری معروف خبر دهه 60 خودش را کامل کوبونده یکی دیگه شده + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا