;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر در کنار همسر و پسرهای کپی خودش!

ممیسابو در سریال یوسف پیامبر: این بازیگر متولد 2 مرداد 1342 در بندرعباس ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. کهوری نژاد دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و از 27 سالگی وارد دنیای هنر شده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بازیگر نقش ممیسابو  در سریال یوسف پیامبر و عکس های همسر و فرزندانش  را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

سیروس کهوری‌ نژاد

این هم جالبه: عکس های قدیمی طناز طباطبایی وقتی هنوز عمل نکرده بود!

شروع فعالیت

کهوری‌ نژاد بازیگری را از سال ۱۳۵۹ با تئاتر متوری به کارگردانی مازیار لرستانی در دانشکده هنرهای زیبای تهران آغاز کرد، نگارش و کارگردانی فیلم کوتاه داستانی بنام دنیای من را نیز از سال ۱۳۶۴ در انجمن سینمای جوان بندرس عباس از نخستین کارهای هنری جدی اش در استان است.

از سال ۱۳۶۵ فیلم بی بی را ساخت، نخست کار سینمایی وی بنام بازی در آنسوی غروب در سال ۱۳۶۷ بود، او در نویسندگی و نگارش فیلمنامه نیز دستی بر قلم دارد. بازی در سینما را از حدود سال 67 آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی ، عکاسی و تدریس بازیگری نیز فعال است.

شهرت و کارهای شاخص

سیروس کهوری‌ نژاد را بیشتر در نقش های تاریخی دیده ایم، نقش وی در فیلم روز واقعه، ولایت عشق و بازی زیبای وی در فیلم های اخراجی ها را بیاد داریم، اما شاخص ترین بازی در سریال یوسف پیامبر و مختارنامه در نقش غلام حرمله بود.

سیروس-کهوری_-نژاد

سریال یوسف پیامبر

سیروس کهوری نژاد بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر است. وی همبازی مصطفی زمانی در این سریال بود که سال ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد. سیروس کهوری‌نژاد در سریال‌های تاریخی دیگری چون ولایت عشق و مختارنامه هم بازی کرده است.

ازدواج

سیروس کهوری‌ نژاد با آذر طهماسب نظامی در سال ۱۳۷۲ ازدواج کرده است. این زوج دارای سه فرزند پسر به نام روزبه، عرفان و مسعود می باشند، خانوم طهماسب از بازیگران قدیمی می باشد.

این هم جالبه: پسر بانو جانگ در سن 28 سالگی + عکس و بیوگرافی

تصاویر خانوادگی سیروس کهوری نژاد بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر

بازیگر نقش ممیسابو بازیگر-نقش-ممیسابو-سریال-یوسف-پیامبر-3

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا