;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مهدی هاشمی 78 ساله کنار همسر دومش که انگار دخترشه!+ عکس

مهدی هاشمی و همسر دومش: مهنوش صادقی قاب تازه ای از خود در کنار همسرش مهدی هاشمی منتشر کرد تا لحظات خوش کنارهم بودنشان را با کاربران فضای مجازی به اشتراک بگذارد؛ قابی که در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ماجرای خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش!+ عکس

مهدی هاشمی و همسر دومش

مهدی هاشمی و همسر دومش1

این هم جالبه: مرضیه خوش تراش بازیگر خواستگار محترم بعد از 18 سال تکون نخورده و زیباتر هم شده!+ عکسای جدید

مهدی هاشمی و همسر دومش2
مهدی هاشمی و همسر دومش

بیوگرافی همسر دوم مهدی هاشمی

مهنوش صادقی، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون است که در تیرماه 1398 با انتشار ویدئویی، رسما خبر ازدواجش را مهدی هاشمی را رسانه ای کرد. سن همسر دوم مهدی هاشمی را با تاریخ تولد او می توان حدس زد، مهنوش متولد 1351 است. وی یک برادر و یک خواهر دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان نویسنده و طراح صحنه و لباس هم فعالیت می کند.

“معجزه خنده” و “قصه های شهرک سینمایی” از فیلم های مشترک مهنوش صادقی و مهدی هاشمی هستند. همسر اول مهدی هاشمی گلاب آدینه هم از بازیگران معروف ایرانی است که با او در سریال سلطان شبان و چند اثر دیگر همبازی بود.

مهدی هاشمی و گلاب آدینه
مهدی هاشمی و گلاب آدینه همسر اولش

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا