;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ماجرای خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش!+ عکس

خیانت سید جواد هاشمی به همسر: ویدیویی از سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی وایرال شده که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران همراه بوده است. در این ویدیو سید جواد هاشمی از مردم می‌خواهد که شاهد عقد او شوند! در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به این موضوع بیشتر پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

ماجرای خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش!

خیانت سید جواد هاشمی به همسر1

سید جواد هاشمی بازیگر نقش دستمالچی در زخم کاری 3، در یک ویدیو وایرال شده در فضای مجازی از مردم می‌خواهد که شاهد ازدواج دومش باشند اما واکنش مردم به خصوص خانم‌ها جالب است و هیچکس قبول نمی‌کند که شاهد خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش باشد. ویدیو منتشر شده حقیقی نیست و مربوط به یک دوربین مخفی متفاوت با حضور سید جواد هاشمی است.

همسر سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی چندین سال قبل با فرزانه پورحسینی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام سید محسن و یک دختر به نام فاطمه السادات است. جواد هاشمی یک نوه به نام یاسین نیز دارد.

عکس خانوادگی سید جواد هاشمی
عکس خانوادگی سید جواد هاشمی در کنار همسر و فرزندانش

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نه =

دکمه بازگشت به بالا