;
فرهنگ و هنرهنرمندان

استایل نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش در کنار شوهرش+ عکس

نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش: به تازگی اکران خصوصی فیلم سینمایی قلب رقه با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی و همسرش، شادی مختاری، سارا حاتمی، محیا دهقانی، نیلوفر شهیدی و…در سینما فرهنگ صورت گرفت.

نیلوفر شهیدی در اکران خصوصی این فیلم سینمایی با دخترش رستا مقابل دوربین عکاسان حاضر شد و قاب زیبای مادر و دختری آنها سوژه رسانه ها شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال های گاندو، حکم رشد، لیسانسه ها متولد سال 1360 است. پدرش اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری و دو برادر کوچک تر از خود دارد. خانم بازیگر ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود.

نیلوفر شهیدی و شوهرش
نیلوفر شهیدی و شوهرش
نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش
نیلوفر شهیدی و دختر خوانده اش

نیلوفر شهیدی فر و همسرش دختری به نام رستا دارند، خانم بازیگر با شرکت در برنامه ای عنوان نمود که رستا را به فرزند خواندگی پذیرفته و اذعان کرد که همیشه قبل از ازدواج دوست داشته که این کار را بکند اما این تصمیم یک نفره نبود و با همراهی همسرش این کار را انجام داده است.

فیلم های نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی در آثاری چون حکم رشد، گاندو، لیسانسه ها،به کجا چنین شتابان، من بازیگر نیستم، خط و نشان،که لی خان، کوچه ملی،نگهبان زمین،بهترین سالهای زندگی ما،نوش دارو، بی قراری و… ایفای نقش نموده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا