;
فرهنگ و هنرهنرمندان

نیلوفر محمودی بازیگر فیلم آپارتمان شماره ۱۳ در 55 سالگی + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر محمودی بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «آپارتمان شماره‌ی 13»، فیلم سینمایی «روز فرشته‌» و فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» فعالیت داشته است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: جزئیات کامل رابطه پنهانی پارسا پیروزفر با بهاره مصدقیان!+ عکس جنجالی

بیوگرافی نیلوفر محمودی

نیلوفر محمودی (زاده ۲۲ تیر ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. وی تنها فرزند خانواده است و دوره دو ساله بازیگری تئاتر در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما را گذراند، و پس از فارغ‌التحصیلی کارشناسی در رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، به بازیگری در سینما روی آورد.

او پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی (۱۳ سال)، با پرواز مرغابی‌ها ساخته علی شاه حاتمی در سال ۱۳۸۸ دوباره به عرصه سینما بازگشت. دو فیلم بایک بلیت یکی دیگر از آثار سینمایی ایشان است.

نیلوفر محمودی 2

این هم جالبه: بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال و در سن 70 سالگی + عکس و بیوگرافی

بازیگری نیلوفر محمودی

نیلوفر محمودی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1368 در 21 سالگی در فیلم در جستجوی قهرمان به کارگردانی حمیدرضا آشتیانی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم روز فرشته‌، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای وی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مجید مجیدی، عطاءالله سلمانیان، عبدالحسن برزیده و مجید آشتیانی‌‌پور را تجربه کرد.

او در سال 1372 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم او در این سال، بازیگری در فیلم روز فرشته‌ به کارگردانی بهروز افخمی محسوب می‌شود.

نیلوفر محمودی 1

این هم جالبه: عکس های پسر مطرب و رقاصه امیر حسین مدرس مجری معروف!+ویدیو

شهرت نیلوفر محمودی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیلوفر محمودی بازی در فیلم روز فرشته‌ بوده است. او سال 1372 در 25 سالگی در فیلم روز فرشته‌ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

نیلوفر محمودی 3

وی علاوه‌بر فیلم روز فرشته‌، سال 1369 در 22 سالگی در فیلم آپارتمان شماره‌ی 13 نیز بازی کرده است. او این‌بار با یدالله صمدی یعنی کارگردان فیلم آپارتمان شماره‌ی 13 و هنرمندانی چون علیرضا خمسه، جمشید اسماعیل‌خانی، کتایون ریاحی و مریم معترف همکاری داشت.

آپارتمان شماره‌ی 13

 

این مطالب هم جالبن:

جواد سریال نوروز رنگی کنار همسر جذاب و خوشگلش + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

دکمه بازگشت به بالا