;
فرهنگ و هنرهنرمندان

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

هری پاتر(دنیل ردکلیف) ستاره هری‌پاتر و شریک زندگی‌اش دارک، تولد اولین فرزند خود را تایید کرده‌اند. دنیل ردکلیف و همسرش که چند ماه قبل خبر بارداری «ارین» را اعلام کرده بودند حالا در عکسهای جدیدی همراه فرزند تازه متولد شده شان در نیویورک دیده شدند. این زوج تاکنون درباره جنسیت فرزند متولد شده ابراز نظر نکرده‌اند. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

 هری پاتر(دنیل ردکلیف) و نحوه آشنایی با همسرش:

ستاره هری پاتر و دارک، بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۱۳ در صحنه فیلمبرداری فیلم «عزیزانت را بکش» با یکدیگر آشنا شدند و یک دهه‌است که با هم هستند. رادکلیف اولین بار در سن ۱۲ سالگی با بازی در نقش پسر جادوگر عینکی در فیلم هری‌پاتر و سنگ فیلسوف به شهرت رسید. او قبلاً از آرزوهایش برای فرزندان آینده‌اش صحبت کرده است.

سال گذشته به نیوزویک گفت: «من می‌خواهم بچه‌هایم – اگر زمانی بچه‌ای داشته باشم – در دنیای فیلم باشند». دنیل و ارین بیشتر از یک دهه است که با هم هستند و رابطه شان را ۱۱ سال قبل شروع کردند.

همچنین ببینید: استایل فرشته حسینی توجهات را جلب کرد: دختری که عاشق کلاه است

بیوگرافی هری پاتر(دنیل ردکلیف)

دنیل رادکلیف متولد 24 جولای 1989 در انگلیس، بازیگر می باشد. تا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند چون دوران مدرسه را بی فایده و عملکرد مدرسه را خوب نمی داند تا اینکه با نقش هری پاتر به اوج شهرت جهانی رسید

خانواده  هری پاتر(دنیل ردکلیف)

رادکلیف در غرب لندن در شهر فولام به دنیا آمد، پدرش آلن جورج از طبقه کارگر و فعال در عرصه ادبی و مادرش مارسیا گرشام استعدادیاب بازیگری و تئاتر بود.

شاید جالب باشد: رستوران سلبریتی ها: سوپراستارهایی که زدن تو خط کافه و رستوران!

شروع بازیگری هری پاتر(دنیل ردکلیف)

بازیگری را از سال 1995 وقتی تنها 6 ساله بود از مدرسه شروع کرد. اما بصورت حرفه ای با حمایت مادرش از سال 1999 زمانی که 10 ساله بود در فیلم دیوید کاپرفید شبکه BBC1 بازی کرد و دومین بار در سال 2001 در فیلم خیاط پاناما جلوی دوربین رفت.

شهرت

هری پاتر از سال 2001 تا 2007 و از سال 2009 تا 2011 مجموعا در 8 قسمت ساخته شد که دنیل رادکلیف در کنار اما واتسون و روپرت گرینت به شهرت جهانی رسید.

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

ادامه فعالیت

دنیل رادکلیف بعد از فصل پنج هری پاتر در سال 2007 ابتدا در فیلم پسران دسامبر بازی کرد سپس همین سال در فیلم تلویزیونی پسر من جک ایفای نقش کرد. او در سال 2012 با پایان فیلم های هری پاتر با فیلم ترسناک سیاه پوش تجربه جدیدی بدست آورد.

افشای اختلال عصبی

در سال 2008 رادکلیف فاش کرد که از یک نوع اختلاف خفیف هماهنگی رشد عصبی رنج می برد که این اختلال مهارت حرکتی او را از انجام فعالیت های ساده ای چون گره زدن کفش و کراوات باز می دارد. او در سال 2010 وقتی 21 ساله بود اعلام کرد نوشیدن الکل را متوقف می کند

مشکلات تحصیل در مدرسه

بعد از انتشار اولین فیلم هری پاتر حضور دنیل در مدرسه دشوار شد تا جایی که با خیلی از دانش آموزان درگیر شد و در نهایت ادامه تحصیل خود را از طریق معلم خصوصی پی گرفت.

ماجرای انتخاب برای هری پاتر

در سال 2000 به دنبال درخواست کارگردان فیلم برای بازی ردکلیف در نقش هری پاتر با مخالفت پدر و مادرش مواجه شد.آنها اما در نهایت با تعهد عوامل فیلم برای محافظت از نفوذ رسانه ها در زندگی شخصی فرزندش موافقت کردند او بازی کند، به این ترتیب رادکلیف با دستمزد نزدیک به 1 میلیون پوند وارد این فیلم شد.

رابطه شخصی هری پاتر(دنیل ردکلیف)

دنیل رادکلیف در سال 2012 وقتی 23 ساله بود با روزی کولر دستیار کارگردان وارد رابطه شد اما این ارتباط به چند ماه نکشید که به جدایی کشید.او چند هفته بعد از رابطه اول خود در فیلم عزیزانت را بکش در سال 2012 با ارین دارک بازیگر آمریکایی که دنیل 5 سال از او کوچکتر است وارد رابطه شد و این ارتباط هنوز ادامه دارد و هردو به تازگی صاحب یک فرزند شده اند.

شاید برایتان جالب باشد:

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

آیا کادیر دوغلو غیر از نسلیهان آتاگول یه زن دیگه هم داره! از هم پاشیدن زوج عاشق!

ماجرای هشتگ سریال عمر در توئیتر چیست؟ مرد چشم پاک ترکیه همه رو سوزوند!

جنیفر آنیستون کراش مردان ایرانی از رازی صحبت کرده که مانع از پیر شدن چهره‌اش می‌شود!

حقایق پشت پرده از خودکشی آیدل های کی پاپ!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا